درهای مراکز تفریحی ناژوان به روی شهروندان باز شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بنا بر دستور ستاد استانی مقابله با کرونا تمام مراکز تفریحی ناژوان به غیر از تونل آکواریوم از امروز _‌دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ بازگشایی شده است.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراکز تفریحی ناژوان با دو رویکرد رعایت تمامی الزامات بهداشتی، استفاده اجباری از ماسک همچنین استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت، بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تفریحی روباز و سرپوشیده الزامی است، افزود: از حضور گردشگران و شهروندان بدون ماسک در مراکز جلوگیری می‌شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ساعات کاری مراکز گردشگری، ادامه داد: ساعات کاری باغ استوایی و موزه پروانه‌ها در ناژوان هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹ تعریف شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه هیجان‌انگیز و جذاب باغ خزندگان، از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان است، تصریح کرد: شهربازی و کارتینگ ناژوان در روزهای تعطیل فصل بهار از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و در سایر روزها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان خانواده‌ها خواهد بود.

هاشمیان با اشاره به تعطیلی تله سیژ در روزهای شنبه، ادامه داد: این محل در نیمه دوم فروردین به بعد از ساعت ۱۰ تا ۲۰ خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی گفت: باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیت الکترونیک مجهز شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه مجموعه‌های تفریحی گردشگری ناژوان در طول هفته پذیرای شهروندان و گردشگران است، از شهروندان خواست هنگام مراجعه به این مراکز تفریحی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 492427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.