سازمان‌ آرامستان‌ها در خط مقدم ارائه خدمات به خانواده متوفیان کرونایی

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌ شهرداری بندرعباس گفت: در کنار تلاش کادر درمان، سازمان‌ آرامستان‌ها در خط مقدم ارائه خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارد و تلاش‌های جهادی و همت کارکنان آرامستان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم کشور ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بهمن‌نژاد بندری در بازدید از مجموعه آرامستان شهرداری مشهد و در دیدار با همتای مشهدی خود اظهار کرد: تبادل تجربیات و اطلاعات مؤثر بین سازمان‌ها باعث انجام بهتر امور و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جامعه در مبارزه با ویروس کرونا، افزود: در کنار تلاش کادر درمان، سازمان آرامستان‌ها در خط مقدم ارائه خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارد و تلاش‌های جهادی و همت کارکنان آرامستان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم کشور ستودنی است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ادامه داد: در خصوص نحوه خدمات‌دهی در دفن اموات ناشی از بیماری کرونا و در کنار آن حفاظت از سلامت پرسنل سازمان‌های مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد و بندرعباس تبادل تجربیات و اطلاعات مؤثری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اقداماتی مانند ایجاد واحد اجرایی جهت تعمیر و نصب سنگ‌های قبور، توسعه قطعات جدید و قطعات خانوادگی، احداث جاده ورودی، بازارچه، بوستان و دو پارک بازی، ساخت آلاچیق، ، همسطح‌سازی قطعات، تأسیس مرکز حمل متوفی و واحد تشریفات جهت ارائه خدمات مراسم‌ها، ایجاد واحد نقلیه جهت نوسازی و بهسازی ناوگان خودرویی و موتوری خدماتی در سال‌های اخیر در مجموعه آرامستان شهرداری بندرعباس انجام شده است.

بهمن‌نژاد بندری گفت: در این بازدید تجربیات ارزنده‌ای مانند بررسی قوانین و مقررات مربوطه و نحوه خدمات اجرایی در تعمیر و نصب سنگ قبور، احداث آلاچیق، آرامگاه‌های خصوصی خانوادگی و قطعات طبقاتی و ایجاد کدهای درآمدی جدید بین طرفین بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس همچنین از محیط آرامستان فردوس مشهد، فعالیت‌ها و پروژه‌های در حال اجرای آرامستان مشهد، فضای سبز، مرکز خدمات متوفیان، غسالخانه و مرکز اعزام خودروهای حمل متوفی بازدید کرد.

کد خبر 492402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.