۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
مشخصات گوشی Honor Play ۵ + زمان عرضه

گوشی هوشمند Honor Play ۵ در تاریخ ۱۸ مه عرضه می شود. یکی از مشخصات گوشی جدید آنر پلی دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آنر در روز جمعه از محصولات خود از جمله Honor MagicBokk ۱۴، لپ تاپ‌های MagicBook X ۱۵ و تبلت Honor Tab X۷ در چین رونمایی کرد و اعلام کرد که در تاریخ ۱۸ مه - سه شنبه ۲۸ اردیبهشت- گوشی جدید خود به نام Honor Play ۵ را وارد بازار خواهد کرد.

مشخصات گوشی Honor Play ۵

گوشی هوشمند Honor Play ۵ دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ است. ضخامت این گوشی فقط ۷.۴۶ میلی متر و وزن آن ۱۷۹ گرم است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی ذکر شده به تراشه دایمنسیتی ۸۰۰U مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۳ هزار و ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. اسلات سیم کارت در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است، در حالی که کلیدهای کنترل صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست تعبیه شده‌اند. حسگر اثر انگشت گوشی Honor Play ۵ در کناره‌های آن قرار نگرفته است، بنابراین به نظر می‌رسد از حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش بهره‌مند شده باشد.

طراحی پنل پشتی گوشی ذکر شده متفاوت از رندرهای منتشر شده از آن در ماه گذشته است. دوربین چهارگانه این گوشی در یک قاب مربعی شکل در پنل پشتی تعبیه شده است و یک فلاش LED نیز در وسط دوربین‌ها قرار گرفته است. دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

کد خبر 492377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.