۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
آغاز فعالیت اتوبوسرانی تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در مسیرها و خطوط، ساعات فعالیت ناوگان در روزهای عادی از ساعت ۶:۱۵ صبح تا ۲۰:۳۰ خواهد بود.

به گزارش ایمنا، ایمان غنی زاده اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷:۱۵ آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی استفاده از کارت بلیت الکترونیکی اجباری بوده و تقاضا داریم تا همشهریان از ارائه پول نقد و رانندگان اتوبوس نیز از اخذ پول نقد خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان این‌که جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، ناظران و بازرسان شرکت واحد، اجازه سوار شدن به اتوبوس به مسافران فاقد ماسک را نخواهند داد، گفت: انتظار می‌رود شهروندان در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند.

وی از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتی و یا پیشنهادات و انتقادات سازنده مراتب را به حوزه روابط عمومی شرکت واحد به شماره ۳۲۶۶۳۹۰۲، مدیریت بازرسی و نظارت به شماره تلفن ۳۲۶۶۳۹۰۴ و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ اعلام کنند تا در اسرع زمان بررسی و رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 492374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.