پیشرفت ۵۰درصدی پروژه تکمیل ساختمان و محوطه تئاتر شهر قزوین

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه تکمیل ساختمان و محوطه تئاتر شهر منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز ۵۰ درصد رشد فیزیکی داشته است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، سلیمان بهرامی در این باره اظهار کرد: این پروژه از لحاظ ریالی هم تا به امروز ۴۸ درصد رشد داشته و می‌توان با تأمین اعتبارات لازم آن را در زمان مشخص شده به بهره برداری رساند.

وی افزود: پروژه تئاتر شهر یکی از پروژه‌های مهم عمرانی این منطقه در زمینه فرهنگی است که امیدواریم پس از بهره برداری مورد استقبال و استفاده مناسب هنرمندان قزوینی قرار گیرد.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: این پروژه در کنار پروژه‌های دیگر تئاتر شهر قرار دارد و همزمان اجرای نمای آلومینیومی و اجرای نمای کرتین وال این پروژه هم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: برای احداث این پروژه از ظرفیت مشاوره‌ای هنرمندان قزوینی هم استفاده و سعی شده این پروژه به گونه‌ای احداث شود که مورد استفاده مطلوب آنها قرار بگیرد.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: این منطقه در حال حاضر پروژه‌های عمرانی مختلفی را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی، ورزشی و… در حال احداث دارد.

کد خبر 492372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.