بازگشایی تمامی بوستان‌های شهری و جنگلی قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به ورود شهر قم به شرایط نارنجی کرونایی، تمام بوستان‌های شهری بازگشایی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به وضعیت کرونایی شهر قم، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با توجه به ورود شهر قم به وضعیت نارنجی، تمام بوستان‌های شهری و جنگلی در مناطق هشت‌گانه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

وی تصریح کرد: ورودی‌های مسدود شده بوستان‌ها بازگشایی و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها برای استفاده شهروندان باز شده است؛ البته به طور مستمر اقدامات ضدعفونی و گندزدایی این فضاها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: مراکز عرضه مایحتاج در بوستان‌ها نیز می‌توانند با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت کنند، اما هنوز مصوبه‌ای در خصوص فعالیت مجدد شهربازی‌ها اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه رستوران‌های داخل بوستان‌ها نیز به صورت بیرون‌بر فعال خواهند بود، گفت: با توجه به این شرایط پیمانکاران فضای سبز موظف به گندزدایی و ضدعفونی کلیه فضاهای بوستان‌ها اقدام کنند.

جوادیان با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در شهر قم، گفت: از همشهریان تقاضا داریم تا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از ایجاد تجمع و دورهمی در بوستان‌ها خودداری کرده و با استفاده از ماسک به ویژه در اماکن مسقف بوستان‌ها از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

کد خبر 492339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.