سپاهانی ها بد حرف می‌زنند! + فیلم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان سپاهان بد حرف می‌زدند و در زمین بازی جای این صحبت‌ها نیست. یکی از بازیکنان تیم حریف به من می‌گفت چرا همش روی زمین هستیم در صورتی که من آسیب دیدم و باید تعویض می‌شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیامک نعمتی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دقیقه ۹۰ ضد حمله داشتیم که از پشت من را زدند و روی کتفم پایین آمدم که باید ام آر آی بگیرم، امیدوارم چیزی نباشد و برای بازی بعدی آماده باشیم.

وی ادامه داد: این بازی مهم‌تر از دربی بود ولی برای دربی هم کاملاً آماده هستیم. حق ما در این بازی سه امتیاز بود و بازی را در اختیار داشتیم که عقب کشیدیم و ضربه خوردیم. در صحنه گل سپاهان در مسیر توپ بودم که نمی‌توانستم کاری انجام دهم. سپاهان موقعیت زیادی نداشت و گل بدی دریافت کردیم که برای ما یک حسرت شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگیری‌های پایان بازی، تصریح کرد: ندیدم کی شروع کننده بود ولی بازیکنان سپاهان بد حرف می‌زدند که در زمین بازی جای این صحبت‌ها نیست. یکی از بازیکنان تیم حریف به من می‌گفت چرا مدام روی زمین هستی در صورتی که من آسیب دیدم و باید تعویض می‌شدم. بازیکنان ما حرفی نزدند و سپاهانی‌ها به جای اینکه حرف خود را در زمین بزنند، بیرون از زمین صحبت کردند.

نعمتی در رابطه با صحبت محرم نویدکیا که گفت از نیمکت پرسپولیس می‌گفتند که بازیکنان به زمین بیفتند، خاطر نشان کرد: ما که در زمین بودیم چنین چیزی را نشنیدیم، پرسپولیس را چند سال است همه می‌شناسند و می‌دانند دنبال انجام بازی هستیم.

کد خبر 492325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.