حسینی: باید این برد را فراموش کنیم/ همیشه برای حدادی فر در تیم جا داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:در ورزشگاه آزادی کمترین موقعیت را به حریف دادیم و جا دارد از زحمات بازیکنانم تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجتبی حسینی پس از برد تیمش برابر استقلال اظهار کرد: بازی بسیار دشواری بود. هفته‌ها بود که هیچ بازی را انجام نداده بودیم. تیم استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است. خدا را شاکریم بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و سعی کردند تمام چیزهایی که گفته بودیم را به نحو احسن اجرا کنند.

وی ادامه داد: در ورزشگاه آزادی کمترین موقعیت را به حریف دادیم و جا دارد از زحمات بازیکنانم تشکر کنم. امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم چون این روزها با توجه به جایگاهی که داریم تحت فشار هستیم و بایستی سریعاً این برد را فراموش کنیم و به استقبال بازی‌های سخت دیگر برویم.

سرمربی ذوبی ها در خصوص بازی آینده تیمش تصریح کرد: بازی‌های لیگ به شکلی بوده که چهار دیدار را بیرون از خانه بوده‌ایم. ابتدا مشهد روبرو پدیده به میدان رفته‌ایم، سپس همین جا بازی کردیم، هفته آینده به سیرجان می‌رویم و با گل گهر مسابقه داریم و در آخر دوباره در تهران روبروی استقلال در جام حذفی قرار می‌گیریم. فشردگی بازی‌ها زیاد است. سعی و تلاش مان را می‌کنیم، همیشه جنگیده‌ایم و باید با عزم راسخ به استقبال بازی‌ها برویم.

وی با اشاره به مصدومیت قاسم حدادی فر افزود: قاسم یکی از بزرگترین بازیکنان ذوب آهن است، من به او هم گفته‌ام که انشاالله مصدومیتی که دارد رفع شود و همیشه برای او در تیم جا داریم.

کد خبر 492321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.