پیکان یک _ تراکتور یک/ تساوی که برای هیچکدام از تیم‌ها تاثیر نداشت

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و دوم مقابل پیکان به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _ ۱۹ اردیبهشت ماه _ تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۲۰ به مصاف تیم فوتبال پیکان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پیکان و تراکتور

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

داوران: سید علی اصغر مؤمنی _ علی اکبر عظیم پور_ رضا حیدری _ امیر سامان سلطانی

ترکیب تیم فوتبال پیکان: علیرضا رضایی، سامان فلاح، آرمان قاسمی، نادر محمدی، امیرحسین جدی، علی قربانخانی، حسین پور امینی، محمد خدا بنده لو، اسماعیل بابایی، محمد امین درویشی و ابراهیم صالحی.

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سید ابوالفضل رزاق پور، سامان نریمان جهان و محمد عباس زاده.

سرمربی: رسول خطیبی

کارت زرد:

تراکتور: هادی محمدی (دقیقه ۵۱)

پیکان: علی قربانخانی (دقیقه ۶۲)، مجید عیدی (دقیقه ۷۳)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: مهدی تیکدری نژاد (دقیقه ۱۰)

پیکان: محمد امینی درویشی (دقیقه ۵۲)

شرح بازی:

تراکتور در این بازی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو بازیکن با تجربه خود را در اختیار ندارد، پیکان بازی را در اختیار دارد ولی این بازیکنان تراکتور هستند که در دقیقه ۱۰ به گل نخست بازی توسط تیکدری نژاد رسیدند. پیکان برای جبران گل خورده تلاش می‌کند ولی نتیجه‌ای برای این تیم ندارد، در دقایق آخر نیمه اول بازی با کیفیتی را شاهد نیستیم که در نهایت این نیمه با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

در نیمه دوم بازهم این پیکان است که شروع خوبی دارد و به دنبال جبران گل خورده است و تلاش بازیکنان این تیم در دقیقه ۵۲ نتیجه می‌دهد و بازی به تساوی کشیده می‌شود. دوتیم تغییراتی در ترکیب خود به وجود آوردند ولی نتیجه‌ای نداشت، داور برای این نیمه سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: شوت محمد امین درویشی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: ابوالفضل رزاق پور ارسالی روی دروازه پیکان داشت که توپ با برخورد به مدافع پیکان با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: شوت آرمان قاسمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: محمد امین درویشی با جای گذاشت میثم تیموری به دروازه تراکتور رسید که ضربه این بازیکن را اخباری با قرار گرفتن در جای مناسب در اختیار گرفت.

شرح گل:

دقیقه ۱۰: سامان نریمان جهان با یک پاسی خوب مهدی تیکدری نژاد را صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن وارد دروازه پیکان شد و نخستین گل برای این تیم به ثمر رسید.

دقیقه ۵۲: محمد امین درویشی با ضربه‌ای دقیق دروازه اخباری را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

کد خبر 492313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.