درگیری آقایی و فیلم بردار باشگاه سپاهان!

طبق روایت برخی شاهدان، درگیری و پرت کردن دوربین فیلمبردار باشگاه سپاهان هیزم بر آتش ماجراهای پایان بازی الکلاسیوو ریخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر چه مسابقه سپاهان و پرسپولیس با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید اما اواخر دیدار درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم در گرفت که ابتدا علت آن چندان مشخص نشد اما پس از روایت شاهدان تا حدودی ماجرا روشن شد.

طبق ادعاهای فیلم بردار باشگاه سپاهان و برخی دیگر از شاهدان عینی، یکی از درگیری‌های مسابقه پس از پایان نیز ادامه یافته و وقتی پرسپولیسی‌ها مشاهده می‌کنند که فیلمبردار سپاهانی‌ها مشغول ضبط تصاویر است، از او می‌خواهند دوربینش را خاموش کند که با مخالفت او همراه می‌شود. در ادامه میان سعید آقایی و فیلمبردار سپاهانی‌ها و به نظر او دوربین این فیلمبردار را به زمین پرت می‌کند.

همین اتفاق ادامه ماجرا را شکل می‌دهد و محبی نیز به پرسپولیسی‌ها واکنش نشان می‌دهد. در ادامه عزت پورقاز و سپس سید جلال برای جدا کردن طرفین وارد می‌شوند اما موفق نمی‌شوند تا جایی که درگیری‌ها شدیدی در تونل ورودی میان دو تیم رخ می‌دهد. با این حال کریم باقری و مسئولان برگزاری مسابقه قائله را می‌خوابانند تا اتفاقات پایان یابد.

هر چند فیلم‌های فراوانی از اتفاقات پایان بازی ضبط شده، اما باشگاه اصفهانی تصاویری را با دوربین فیلمبردار خود که مورد حمله قرار گرفت ضبط کرده که اگر چه آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار داد ولی به احتمال زیاد همراه با مستندات به کمیته انضباطی ارائه خواهد کرد.

کد خبر 492302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.