نویدکیا: نسبت به بازی های گذشته سرحال نبودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: چنین بازی هایی که تیم های اول و دوم باهم بازی دارند، فشار روی بازیکنان، کادر فنی تیم ها و داوران طبیعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی از دید من در نیمه نخست پایاپای بود و ما نسبت به بازی‌های گذشته خیلی سرحال نبودیم و مقداری از آن طبیعی بود. چنین بازی‌هایی که تیم‌های اول و دوم باهم بازی می‌کنند مقداری فشار روی بازیکن، کادر و داوران وجود دارد که طبیعی است. نیمه دوم نیز از نظر موقعیتی معمولی بود اما از نظر دوندگی بازی سنگینی بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تا زمانی گل نخورده بودیم بازی نسبتاً معمولی را به جلو می‌بردیم اما پس از دریافت گل، فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و حتی یکی دو صحنه مشکوک وجود داشت که کارشناسان گفته‌اند پنالتی بوده است اما برای خیلی مهم نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: مهم این بود که پس از دریافت گل تیم ما خیلی خوب به بازی برگشت و سعی کرد موقعیت سازی کند و به گل نیز رسیدیم و فکر می‌کنم پس از دریافت گل بازی فوق‌العاده انجام دادیم. از لحاظ موقعیتی بازی زیبایی نبود اما این گونه بازی‌ها از نظر فیزیکی قوی بود.

نویدکیا در ارتباط با حضور هواداران سپاهان در محل هتل اقامت ادامه داد: بارها در مورد این موضوع گفته‌ام. امروز ۷۰ دقیقه در مسیر بودیم و این برای ما سخت است. نمی‌دانم چگونه باید از هواداران خواهش کنم. درک می‌کنم اجازه حضور در ورزشگاه را نمی‌دهند اما باید درک کنند که این مقدار زمان در مسیر بودن باعث از دست رفتن تمرکز ما می‌شود و از آنها خواهش می‌کنم اگر می‌آیند اجازه دهند اتوبوس سریع به ورزشگاه برسد.

وی در رابطه با درگیری پس از بازی افزود: از آنجایی که رفتم با داوران دست بدهم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد اما ظاهراً می‌گویند یکی از بازیکنان پرسپولیس این جنجال را آغاز کرد. این موضوع را خودم شنیدم و برای من عجیب بود که از روی نیمکت به بازیکنان پرسپولیس می‌گفتند روی زمین بیافتید و فکر می‌کنم این برای فوتبال ما تا حدودی فاجعه است.

کد خبر 492301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.