پیشنهاد ایجاد مسیر دوچرخه سواری از دروازه قرآن تا دروازه ملل شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز گفت: این کمیسیون طرح ایجاد مسیر دوچرخه سواری از دروازه قرآن تا دروازه ملل را به استانداری فارس پیشنهاد داده است.

نواب قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به گسترش مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در شهر شیراز و به منظور ارتقای شبکه به محدوده برون شهری و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و گردشگری استان، کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز طرح ایجاد مسیر دوچرخه سواری از دروازه قرآن تا دروازه ملل را به استانداری فارس پیشنهاد داده است.

وی افزود: این مسیر پیشنهادی که دو مکان مهم تاریخی و گردشگری دروازه قرآن و دروازه ملل را با رویکردی متفاوت بهم ارتباط می‌دهد، علاوه بر کمک به احیای قابلیت‌های گردشگری این محور و ایجاد مسیر پیوسته در شهرستان‌های محدوده، می‌تواند مسیری مفرح برای شهروندان و گردشگران جهت دوچرخه سواری و گزینه جذابی برای استفاده دوچرخه سواران حرفه‌ای در سطح کشور باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز خاطر نشان کرد: این طرح پیشنهادی پس از انجام مطالعات و طراحی با مشارکت شهرهای شیراز، زرقان، مرودشت و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین هیأت دوچرخه سواری قابل اجرا خواهد بود.

کد خبر 492294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.