ذوب آهن۲-استقلال صفر / سوغات شیرین گاندوها از تهران

تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که گاندوها ۲ بر صفر آبی های پایتخت را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه امشب یک شنبه - ۱۹ اردیبهشت ماه - به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که در دیداری آسان آبی‌ها، آنها توانستند حریف خود را با چهار گل شکست دهند.

لیگ برتر فوتبال کشور

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: -

گل‌ها: وحید محمد زاده (دقیقه ۶- برای ذوب آهن) _ میلاد جهانی (دقیقه ۶۰ برای ذوب آهن)

اخطار: رضا محمود آبادی (دقیقه ۱۵ از ذوب آهن)، آرش رضاوند (دقیقه ۲۳ از استقلال)، پیمان رنجبری (دقیقه ۴۵ از ذوب آهن) محمد علی کاظمی (دقیقه ۵۰ از ذوب آهن)

اخراج: -

استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی (دقیقه ۹۰، سعید مهری)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ (دقیقه ۶۰، آرمان رمضانی)، سبحان خاقانی (دقیقه ۵۲، ارسلان مطهری) و آرش رضاوند (دقیقه ۴۵، مهدی مهدی پور)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، مجتبی حق دوست (دقیقه ۸۵ مهرداد قنبری)، محمد سلطانی مهر، میلاد جهانی (دقیقه ۷۴، علی خدادادی) رضا محمود آبادی (دقیقه ۴۶، محمد قریشی)، پیمان رنجبری (دقیقه ۹۳، دارکوبیدوف)، محمد علی کاظمی و سینا اسد بیگی.

سرمربی: سید مجتبی حسینی

داور: رضا عادل

شرح بازی:

بازی با گل زود هنگام ذوبی ها آغاز شد. آنها توانستند با یک ضربه شروع مجدد از سمت راست دروازه حریف را باز کنند. در ادامه بازی استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما تا پایان نیمه اول دروازه گاندوها بسته ماند.

در نیمه دوم در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن در جریان بود که آبی‌های تهرانی در این دقایق در تلاش بودند تا با ارسال‌های بلند موقعیت سازی کنند ولی موفق ظاهر نشدند. برخلاف جریان بازی ذوبی ها به گل دوم رسیدند و تا پایان بازی دروازه ذوب از سوی مدافعان و گلر این تیم بسته نگه داتشه شد تا استقلال در آستانه شهرآورد بازی را به حریف اصفهانی واگذار کند.

شرح گل‌:

استقلال صفر – ذوب آهن یک (دقیقه ۶: وحید محمد زاده): یک ضربه خطا چسبیده به خط طولی زمین برای ذوب آهن به دست آمد که ارسال حق دوست با ضربه سر محمد زاده همراه شد و او گل نخست را برای ذوبی ها به ثمر رساند.

استقلال صفر – ذوب آهن دو (دقیقه ۶۰: میلاد جهانی‌): توپ گیری بازیکنان ذوب آهن در مرکز زمین و ضد حمله سریع آنها در دقیقه ۶۰ با ضربه میلاد جهانی به گل دوم تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: روی ارسال مجتبی حق دوست از سمت راست، وحید محمدزاده با ضربه سر حساب کار را یک بر صفر کرد.

دقیقه ۱۱: ارسال خوب سیداحمد موسوی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر شیخ دیاباته همراه شد که توپ خطرناک او را شهاب گردان به زیبایی با یک دست مهار و راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۹: مسعود ریگی پشت محوطه جریمه موقعیت مناسبی برای شوت زنی داشت اما ترجیح داد پاس بدهد که در ادامه بازیکنان ذوب آهن توپ را گرفتند.

دقیقه ۲۷: شوت محکم ریگی از پشت محوطه جریمه را شهاب گردان مهار کرد.

دقیقه ۳۰: حرکت خوب تیمی آبی پوشان و پاس سبحان خاقانی در درون محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید که شوت این بازیکن را شهاب گردان از زیر طاق درآورد و راهی کرنر کرد. پس از ارسال کرنر نیز توپ در پشت محوطه جریمه به ریگی رسید که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: ضربه محکم حق دوست از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ضربه سیاوش یزدانی به مدافعان ذوب آهن برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۳۶: توپ پشت مدافعان به مهدی قایدی رسید و او هم با یک ضربه توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما پیش از آنکه توپ به دیاباته برسد، محمدزاده آن را دور کرد.

دقیقه ۵۱: محمد علی کاظمی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به خطا نداشت و به بازیکن ذوب آهن به خاطر شبیه سازی کارت داد.

دقیقه ۵۳: ضد حمله سریع بازیکنان ذوب آهن با ضربه میلاد جهانی همراه شد که البته ضربه او به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۵۶: در شلوغی محوطه جریمه ارسلان مطهری ضربه‌ای به توپ زد که گردان به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه ۵۸: ارسال تماشایی محمد نادری با ضربه ارسلان مطهری همراه شد اما باز هم گردان ایستادگی کرد.

دقیقه ۶۰: روی ضد حمله سریع بازیکنان ذوب آهن میلاد جهانی با یک شلیک تماشایی اختلاف را به عدد دو رساند.

دقیقه ۷۰: روی ارسال ارسلان مطهری شیخ دیاباته ضربه سر خود را زد ولی گردان به راحتی توپ را گرفت.

دقیقه ۷۳: استقلال با کار تیمی صاحب موقعیت شدند ولی بازیکنان ذوب آهن با چند تکل پیاپی توپ را دور کردند.

دقیقه ۷۶: در دهانه دروازه و روی ارسال قائدی شیخ دیاباته فرصت گلزنی داشت ولی ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: نفوذ خوب قایدی به درون محوطه جریمه و پس از چند بار سر توپ زدن، این بازیکن با یک شوت دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به سر مدافع اصفهانی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که شوت محکم مهدی پور را گردان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۳: یک ارسال بلند به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و ارسلان مطهری در مصافی تک به تک با گردان قرار گرفت که شوت محکم این بازیکن در موقعیتی بسیار خطرناک، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: دیاباته پس از یک چرخش درون محوطه جریمه توپ را موسوی سپرد اما شوت این بازیکن را گردان دور کرد.

نکات ویژه:

* بازیکنان ذوب آهن در ابتدای بازی با پیراهن‌هایی که عکس قاسم حدادی فر بر روی آن بود، وارد زمین مسابقه شدند. او هفته گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد.
* وریا غفوری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و متین کریم زاده کار را از روی سکوها دنبال می‌کنند.
* اعتراضات کادرفنی هر دو تیم به داوری رضا عادل، باعث بروز مجادلات لفظی در کنار زمین شد.
* مجتبی حسینی به دلیل اعتراض به داور بازی، یک کارت زرد دریافت کرد.

* کانون هواداران استقلال طرح موزاییکی کسب ستاره سوم را بر روی سکوها اجرا کرده است.

کد خبر 492272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.