ادامه محدودیت‌های کرونایی در شهرداری قزوین

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: با توجه به ادامه وضعیت نگران‌کننده بیماری کرونا و بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای استان، محدودیت‌های کرونایی در شهرداری قزوین ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ وحید مقدم سلیمی با تأکید بر ضرورت نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها گفت: در این راستا نظارت بر اجرای کامل دستورالعمل‌ها، ابلاغیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ارسالی از ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تمامی بخش‌های ستادی و عملیاتی در دستور کار کارگروه سلامت شهرداری قزوین قرار دارد.

وی اجرای طرح واکسیناسیون پاکبان‌ها و پرسنل تغسیل و تدفین سازمان آرامستان‌ها را از جمله مهم‌ترین اقدامات این کارگروه برشمرد و افزود: در مرحله اول این طرح ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین گفت: واکسیناسیون ۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان، ۳۵۹ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانان نیز در دست پیگیری است.

وی تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، ادامه گندزدایی محیط بازار سنتی و بازارچه سپه، تعطیلی آرامستان‌ها، محدودیت فعالیت روز بازارها و تعطیلی بوستان‌های خانواده، بانوان و فدک را از دیگر اقدامات شهرداری در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا عنوان کرد.

مقدم سلیمی اضافه کرد: به‌منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دورکاری کارکنان و محدودیت پذیرش ارباب رجوع در شهرداری ادامه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تسریع در روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این وضعیت عبور کرده و شاهد کاهش انتشار بیماری در سطح استان باشیم.

کد خبر 492223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.