پیش‌بینی بورس فردا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا مانند بازار روز جاری با فشار فروش همراه باشد اما احتمال میرود صندوق تثبیت با منابع حاصله از فروش اوراق بتواند در برخی از نمادهای بازار صفوف فروش را جمع آوری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ دوشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: یکی از دلایل ریزش بازار صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص برجام بود که توافق به زودی شکل می‌گیرد که این امر منجر به افزایش فشار فروش در بازار شد؛ به نظر لازم است که دیگر در خصوص اتفاقات صحبتی نشود و ابتدا اتفاقی بیفتد و سپس خبر آن مخابره شود مانند انتقال منابع صندوق توسعه به صندوق تثبیت، حمایت حقوقی‌های بزرگ از بازار، تصمیمات کلیدی سران قوا در خصوص بازار سرمایه، دلار ۱۵ هزار تومان و بازگشت اعتماد به بورس.

همه موارد بالا این مدت قول و قرار بوده است؛ نزدیک به ۹ ماه عذاب روحی روانی برای سرمایه گذاران در بازار بورس ایجاد شده است؛ بخش زیادی از دارایی‌های آنها از بین رفته و فقط و فقط قول و قرار شنیده‌اند، از جمله کف شاخص در ۱,۶۰۰,۰۰۰ واحد است.

پیش بینی می‌شود بازار فردا مانند بازار روز جاری با فشار فروش همراه باشد اما احتمال می‌رود صندوق تثبیت با منابع حاصله از فروش اوراق بتواند در برخی از نمادهای بازار صفوف فروش را جمع آوری کند.

کد خبر 492202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    مگه چیزی مونده بگیم