۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
رندرهای هواوی پی ۵۰ پرو پلاس منتشر شد

تا زمان معرفی سری P50 هواوی زمان زیادی باقی نمانده است. امروز نیز رندرهای هواوی پی ۵۰ پرو پلاس – Huawei P۵۰ Pro Plus فاش شده است.

به گزارش ایمنا، چند روز گذشته بود که ویدیوهایی از مراحل آزمایشی نهایی سیستم عامل هارمونی او اس هواوی منتشر شد. علاوه بر سیستم عامل این کمپانی، خبرهای زیادی نیز در مورد نسل آینده پرچم داران هواوی وجود دارد. امروز رندرهای هواوی پی ۵۰ پرو پلاس توسط Guidingdroid منتشر شده است. این تصاویر با نشت‌ها و شایعاتی که پیش از این وجود داشت، تطابق دارند.‌

با نگاهی به رندرهای Huawei P۵۰ Pro Plus می‌بینیم دوربین پنج گانه و فلش LED در پشت قرار گرفته است. دو قاب دایره‌ای برای دوربین‌ها در نظر گرفته شده است. در قاب بالا سه سنسور و در قاب پایینی دو سنسور وجود دارد.

مشخصات هواویی پی ۵۰ پرو پلاس

دوربین هواوی پی ۵۰ پرو پلاس شامل سنسوری اولترا واید، یک سنسور تله فوتو و یک سنسور پریسکوپ است. IMX و ToF سنسورهای دیگر این گوشی محسوب می‌شود. مشخصات احتمالی این بخش به شرح زیر خواهد بود:

  • سنسور IMX ۷۰۷Y RYYB ۱/۱.۱۸″
  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اولترا واید
  • سنسور ۳ مگاپیکسلی تله فوتو
  • سنسور ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ
  • سنسور ToF و سنسور تشخیص رنگ
  • زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری‌

قرار است قلب تپنده دستگاه تراشه Kirin ۹۰۰۰ باشد. سیستم عامل گوشی هارمونی او اس بوده و در چندین نسخه با ظرفیت‌های ذخیره سازی متفاوت عرضه خواهد شد.‌

پیش از این رندرهایی از سوی HoiINDI برای سری پی ۵۰ هواوی منتشر شده بود که تصاویر جدید نیز شباهت بسیاری با آن دارند. در کل با توجه به عدم اعلام رسمی هواوی در مورد این گوشی، می‌توان با دیده تردید به این مشخصات نگریست.

کد خبر 492121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.