بازی حساس گاندوها در آزادی

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته بیست و دوم لیگ بیستم امشب مهمان استقلال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در هفته‬ بیست و دوم لیگ برتر امشب و از ساعت ‏۲۲ و‬ ۱۵ دقیقه مهمان استقلال خواهد بود. گاندوها نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه برای بهبود بخشیدن به جایگاهشان در جدول رده بندی دارند. ذوب آهن طی ۲۰ بازی از فصل جاری طی ۸ شکست، ۹ تساوی و سه پیروزی به ۱۸ امتیاز دست یافته است که به لطف تساوی روز گذشته ماشین سازی و سایپا فعلاً با دو بازی کمتر در رده چهاردهم و یک امتیاز کمتر از نساجی مازندران قرار دارد.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود عملکرد خوب این دوازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و محمد قریشی، چهار مدافع ذوب آهن در مصاف با استقلال هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. گفتنی است فرشاد محمدی مهر به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارد.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، مهرداد قنبری، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور جهانی در میدان و استفاده از تجربه وی قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد. این در حالی است که قاسم حدادی فر دیگر ‌هافبک با تجربه ذوبی‌ها به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی‌تواند به میدان برود.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان مجیدی خواهند بود. به احتمال فراوان دارکو بیدوف در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهد آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

ترکیب ذوب آهن برابر استقلال

شهاب گردان، وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، محمد قریشی، مهرداد قنبری، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری.

کد خبر 492086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.