لزوم توسعه همکاری‌های شهرداری و هلال احمر در زمینه آموزش شهروندی

شهردار یزد بر لزوم توسعه همکاری‌های شهرداری و هلال احمر در زمینه آموزش شهروندی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمال‌الدین عزیزی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خواستار تداوم و گسترش بیشتر همکاری‌ها در زمینه آموزش شهروندی شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر استان در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به‌ویژه در حادثه سیل اخیر در محور اردکان_ چوپانان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا نیز یکی از زمینه‌های همکاری دو جانبه در حوزه‌های مختلف بود.

شهردار یزد تداوم و توسعه بیشتر این همکاری‌ها در زمینه آموزش شهروندی را خواستار شد و افزود: آموزش شهروندی لزوماً به معنای آموزش اقداماتی که منحصراً مرتبط با مجموعه شهرداری می‌شود نیست به همین دلیل آمادگی داریم تا در تمام حوزه‌هایی که در بهبود کیفیت زندگی شهروندان تأثیرگذار است با سازمان‌هایی نظیر هلال احمر همکاری کنیم.

وی ادامه داد: فراهم سازی بسترهای لازم جهت آموزش شهروندی، تولید محتوا و مستندات و اطلاع‌رسانی سرویس‌ها و خدمات می‌تواند از زمینه‌های همکاری میان شهرداری و جمعیت هلال احمر استان یزد باشد.

عزیزی تاکید کرد: هر اندازه این اقدامات مشترک، قوی‌تر، هدفمندتر و هماهنگ‌تر انجام شود موجب کاهش هزینه‌های سازمان‌های خدمات‌رسان خواهد شد و با توجه به بزرگ‌تر شدن جامعه هدف اثربخشی مطلوب‌تری خواهد داشت.

کد خبر 492046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.