گل محمدی: از لحاظ بدنی و جسمی شرایط خوبی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم فردا بازی سختی برای هر دوتیم سپاهان و پرسپولیس باشد، همیشه دیدار این دو تیم همراه با جذابیت فنی و اتفاقات زیادی بوده و امیدوارم با توجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند بازی فنی و جذابی ببینیم تا تماشاگران لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: خوشحالم به اصفهان شهر زیبا و تاریخی آمدیم، جا دارد از همه هواداران اصفهانی پرسپولیس به خاطر استقبال خوب از فرودگاه تا هتل تشکر کنیم، امیدواریم همیشه سالم و تندرست باشند و در این شرایط مواظب سلامتی خود باشند و ما راضی نیستیم برای کسی حادثه‌ای رخ دهد.

وی ادامه داد: مقابل تیم خوب و با برنامه سپاهان بازی داریم، همه از قدرت و کیفیت خوب این تیم خبر دارند، بازی‌های زیادی از آنها دیدیم در همه بازی‌ها سیستم هجومی و بازی خوبی انجام دادند و امتیاز گرفتند و تا به امروز یکی از مدعی‌های قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: فکر می‌کنم فردا بازی سختی برای هر دوتیم باشد، همیشه دیدار سپاهان و پرسپولیس همراه با جذابیت فنی و اتفاقات زیادی بوده که امیدوارم شاهد اتفاقات خوب باشیم و با توجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند بازی فنی و جذابی ببینیم تا تماشاگران لذت ببرند.

گل محمدی با بیان اینکه پرسپولیس برای بازی با سپاهان آماده است، خاطرنشان کرد: از لحاظ بدنی و جسمی شرایط خوبی داریم، امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم، باید تمرکز داشته باشیم و به دوندگی بالا نیاز داریم. مهره‌های هجومی سپاهان بین بهترین‌های لیگ هستند که بازی سختی خواهد شد، اما ما هم انگیزه فراوانی داریم و امیدواریم دل هواداران را شاد کنیم و دست پر به تهران برگردیم.

وی افزود: سپاهان همیشه نشان داده تیم خوبی بوده و از لحاظ مدیریت و امکانات مشکلی نداشته که می‌تواند الگو خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد، همه تیم‌ها باید به مرحله‌ای برسند که دچار مشکلات مالی نباشند. خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و بازیکنان آماده بازی خوب و جذاب هستند.

کد خبر 492033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.