آزمون آنلاین تبدیل قرارداد کارکنان شهرداری شیراز برگزار شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار شیراز گفت: آزمون آنلاین مربوط به تبدیل قرارداد کار معین کارکنان بخش خصوصی شهرداری‌های استان و شهرداری شیراز تحت نظارت سازمان بازرسی استان، حراست استانداری و مجموعه بازرسی و حراست شهرداری شیراز با موفقیت انجام شد.

محمدعلی راضی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هیچ مجموعه‌ای در استان به درخواست استانداری برای اجرای آزمون پاسخ نداده بود، اظهار کرد: به همت همکاران ما در سازمان فاوا و حوزه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری شیراز این مهم به سرانجام رسید.

وی افزود: در این آزمون دو هزار و ۳۲۴ نیروی شرکتی شهرداری شیراز در مدت ۴۰ دقیقه پاسخگوی ۲۰ سوال تستی بودند؛ البته قبل از شروع امتحان نیز سه مرتبه آزمون آزمایشی گرفته شده بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار شیراز با بیان اینکه تأخیر و تعلل در انجام این آزمون ممکن بود سهمیه مربوطه را به دیگر شهرداری‌ها اختصاص دهند، اظهار امیدواری کرد: این فعالیت‌ها مقدمه‌ای برای تبدیل تدریجی قرارداد همه کارکنان بخش خصوصی در شهرداری شیراز به کار معین باشد.

وی با بیان اینکه همه کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌های تأمین نیرو در شهرداری) دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا مجاز به شرکت در آزمون بودند، گفت: اطلاعات مربوط به امتیاز کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌های تأمین نیرو در شهرداری) شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ ورود به شهرداری، سهمیه ایثارگران و امتیاز مکتسبه قبل از آزمون در سامانه جام بارگذاری و برای همه کارکنان قابل رؤیت بود.

راضی افزود: بر اساس نامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به وزیر کشور مجوز به‌کارگیری ۱۲ هزار و ۴۰۰ نیروی قرارداد کار معین به شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده است که با توجه به مواردی همچون به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین حداکثر تا سقف ۱۰ درصد پست‌های سازمانی در هر شهرداری، مسدود کردن پست سازمانی به تعداد نیروی به‌کارگیری شده از محل این مجوز، رعایت احراز مشاغلی که قابل تخصیص در پست‌های سازمانی مسدود شده باشد، برای به‌کارگیری افراد با رعایت مراتب شایستگی و رعایت سهمیه ایثارگران صادر شده است.

وی تصریح کرد: سطح تحصیلات دانشگاهی (فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری)، سابقه تجربی و مصاحبه تخصصی از مؤلفه‌های این آزمون است.

کد خبر 492031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.