شهرک استخراج رمز ارز دیجیتال تاثیر اقتصادی مثبت دارد

فرماندار فریدن گفت: راه اندازی و دریافت مجوزهای شهرک استخراج رمز ارز دیجیتال با سختی‌های زیادی روبرو بود اما علی‌رغم این سختی‌ها در فرجه زمانی کوتاه این مجوزها اخذ شد و این اقدام می‌تواند تأثیرات اقتصادی بسزایی برای شهرستان فریدن داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید تقی معین الدینی بعد از ظهر امروز _شنبه ۱۸ اردیبهشت_ در آئین کلنگ زنی نخستین شهرک استخراج رمز ارز کشور در شهرستان فریدن اظهار کرد: به دلیل اینکه این شهرک به عنوان اولین پروژه شهرک استخراج رمز ارز دیجیتال است، راه‌اندازی و دریافت مجوزهای لازم آن با سختی‌های زیادی روبرو بود، علی‌رغم این سختی‌ها در فرجه زمانی کوتاه این مجوزها اخذ شد که این اقدام می‌تواند تأثیرات اقتصادی بسزایی برای شهرستان فریدن داشته باشد.

فرماندار فریدن ادامه داد: علی‌رغم اینکه شهرک صنعتی داران بیش از ۱۵ سال است که راه‌اندازی شده، اما متأسفانه مورد استقبال سرمایه گذاران قرار نگرفته است که این پروژه به عنوان اولین پروژه شهرک صنعتی داران تلقی می‌شود.

معین الدینی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موانع سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی عدم وجود دسترسی مناسب است؛ متأسفانه شهرک صنعتی داران علی رغم داشتن زیرساخت در محل شهرک، هنوز جاده دسترسی برای آن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از موانع استقبال از شهرک صنعتی داران آلاینده‌های متعدد در جوار این شهرک است. متأسفانه در جوار شهرک صنعتی فریدن محل دفن ۵۰ ساله زباله‌های شهرستان فریدن قرار دارد که چالش‌های متعددی را برای این شرکت صنعتی ایجاد کرده و امکان پذیرش صنایع غذایی را در این شهرک نا ممکن ساخته است.

فرماندار فریدن گفت: نیاز است کارخانه زباله سوز در این منطقه راه‌اندازی شود زیرا بسیاری از درخواست‌های سرمایه گذاری در این شهرک در حوزه صنایع غذایی است.

کد خبر 492020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.