دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت/ جزئیات تیراندازی در نیک شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر از دستگیری یکی از عوامل ترور دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی اکبر صفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر اظهار کرد: رضا رئیسی فردی است که ماشین در اختیار عامل ترور دو بسیجی قرار داده که با پیگیری‌های صورت گرفته، دستگیر شد.

صفوی در ادامه با بیان اینکه هر دو بسیجی شهید در نیک شهر اهل سنت بوده اند، افزود: درتاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در دهستان هیچان از توابع شهرستان نیکشهر برادر بسیجی خدابخش غریب فرمانده پایگاه شهید عیسی درزاده و مسلم درزاده با مسئولیت فرمانده دسته گردان بیت المقدس در روستای هیچان توسط مهراب صلاحی برادر شرور حسن صلاحی به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر ادامه داد: شهید خدابخش غریب زاده متولد ۱۳۵۳، فرهنگی بود و یک دختر و دو پسر داشت. مسلم در زاده نیز متولد ۱۳۷۴ بود.

وی در خصوص جزئیات شهادت این دو شهید، گفت: شهید خدابخش با سلاح کلاشینکف هدف تیراندازی قرار گرفته و از ناحیه سر و صورت، مجروح شده و به شهادت رسید. شهید مسلم درزاده نیز روز قبل از تیراندازی گروگان گرفته شده بود و در صندوق ماشین حبس و دستانش با لنگ بلوچی بسته شده بود که روز شهادت خدابخش، شهید درزاده نیز با شکلیک دو تیر به قفسه سینه‌اش به شهادت می‌رسد.

منبع: خبرگزاری بسیج

کد خبر 491997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.