توخل: بهترین روزهای کاری را پشت سر می‌گذارم

صعود چلسی به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتفاقی بود که کمترین کسی آن را پیش بینی می‌کرد اما حالا فینال اروپا تماماً انگلیسی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، پس از پیروزی چلسی در برابر رئال مادرید و صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شور و شعف بزرگی در اردوی چلسی به پا شد. آبی‌های لندن که با لمپارد در ابتدای فصل شرایط سختی داشتند، حالا با توخل یک بار دیگر شانس کسب قهرمانی در اروپا را تجربه می‌کنند.

نکته جالب توجه درباره سرمربی آلمانی تیم چلسی این است که وی از پاریس سن ژرمن کنار گذاشته شد تا این تیم فرانسوی شاید امسال شانس بیشتری برای کسب قهرمانی داشته باشد، اما آن‌ها پس از خروج توخل هم در لیگ داخلی اوضاع نابسامانی دارند و هم از صعود مجدد به فینال بازماندند.

توماس توخل، سرمربی چلسی در خصوص شرایط کنونی آش گفته: حال و روز خوبی دارم و با صدای بلند می‌گویم که از شرایط کنونی خودم راضی هستم. این روزها کاملاً احساس خوبی دارم و در حقیقت فکر می‌کنم که همه مردم شایسته رسیدن به روزهای خوب و شادابی هستند.

وی ادامه داد: حس می‌کنم که در جای درستی قرار گرفته‌ام و حال خوبم به همین خاطر است. البته من به عنوان سرمربی باید تمرکز خودم را حفظ کنم تا بتوانم در مسابقات پیش رو تیمم را به بهترین شکل ممکن هدایت کنم. فکر می‌کنم که ذهنیت خوب و تلاشی که کرده‌ایم باعث شده تا حالا پاداش زحمات خود را بگیریم.

توخل همچنین در خصوص تقابل آش با پپ در بازی فینال نیز صحبت کرد: نباید فراموش کرد که کار ساده ای در پیش نداریم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. هواداران باید از تیم حمایت کنند و نباید فراموش کرد که هدف ما تبدیل شدن به یک ماشین پیروزی است. می‌خواهیم به آن مرحله برسیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

کد خبر 491981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.