افتتاح  فرهنگسرای استاد محمدجواد شریعت در محله حصه

شهردار اصفهان گفت: این هفته در برنامه افتتاحیه «هر یکشنبه یک افتتاح»، فرهنگسرای استاد محمدجواد شریعت در محله حصه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«این هفته در برنامه افتتاحیه «هر یکشنبه یک افتتاح»، فرهنگسرای استاد محمدجواد شریعت در محله حصه افتتاح می‌شود. این فرهنگسرای مجهز در یکی از محروم‌ترین نقاط شهر اصفهان (حصه جنوبی) به مساحت ١٨٠٠ مترمربع و با هزینه بالغ بر ٧٠ میلیارد ریال ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

درچند سال اخیر به این گونه مناطق از سوی شهرداری توجه ویژه‌ای شده و فردا هم یک مجموعه فرهنگی که به نام استاد شریعت نامگذاری شده با امکانات مناسب در اختیار مردم این محل قرار می‌گیرد. این محله به لحاظ امکانات شهری و فرهنگی نیاز به اقدامات جدی دارد تا زیرساخت‌ها را برای بهره‌مندی مردم توسعه دهیم. معتقدم باید محله‌هایی همچون حصه کانون توجه دستگاه‌ها قرار گیرد، البته شهرداری تا جایی که مقدور بوده توانسته است در راستای عدالت فضایی اقدامات بسیار خوبی را برای این منطقه انجام دهد و این اقدامات ادامه دارد. استاد "محمدجواد شریعت" از مفاخر ادبیات فارسی ایران و برنده جایزه کتاب یونسکو در سال ۱۹۸۰ است. وی در قطعه هنرمندان و نام‌آوران آرامستان اصفهان به خاک سپرده شده و این فرهنگسرا به نام این استاد شهیر، نام‌گذاری شده است.»

کد خبر 491977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.