۵۳ هزار مترمربع فضای ورزشی در پارک‌های کرمان اجرا شد

شهردار کرمان گفت: در این دوره از مدیریت شهری بیش از ۵۳ هزار مترمربع فضای ورزشی برای توسعه ورزش همگانی، در پارک‌ها و بوستان‌های این شهر اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، سیدمهران عالم‌زاده در این باره اظهار کرد: در این دوره ۵۴ بوستان افتتاح شده که ۵۳ هزار مترمربع از این بوستان‌ها، به فضای ورزشی روباز اختصاص دارد.

وی از ایجاد شش هزار مترمربع فضای ورزشی سرپوشیده که ۸۰ درصد آن به بخش خصوصی واگذار شده، راه‌اندازی فرهنگسرای تخصصی ورزش شهروندی، راه‌اندازی خانه ورزش معلولان با همکاری هیأت ورزش جانبازان و معلولین، پنج پیاده‌راه سلامت به طول هفت کیلومتر و افزایش هفت کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری تفریحی خبر داد و عنوان کرد: ساخت مجموعه ورزش‌های ساحلی، ساخت سه پارک ویژه بانوان و برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین المپیاد ورزشی محله‌ها، از دیگر اقدامات شهرداری کرمان است.

شهردار کرمان ادامه داد: در حوزه افراد دارای معلولیت نیز، راه‌اندازی فرهنگ‌سرا و فضای تخصصی ورزش ویژه این قشر از جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شهرداری کرمان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان، در خصوص ترویج و توسعه ورزش همگانی شهر کرمان، منعقد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 491883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.