اجرای پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در رودسر

شهردار رودسر گفت: به زودی عملیات اجرای پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در خیابان گلسار این شهر آغاز می‌شود.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان گلسار یکی از نقاط شهر رودسر است که در هنگام بارندگی دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شود و مشکلاتی را برای شهروندان این منطقه ایجاد می‌کند به همین دلیل اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در این خیابان برای شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: رفع کامل مشکل آب‌گرفتگی خیابان گلسار نیازمند اجرای پروژه هدایت آب سطحی در چند مرحله است که آگهی مناقصه اجرای فاز نخست آن به طول ۶۸۸ متر در هفته جاری منتشر می‌شود.

شهردار رودسر ادامه داد: برای اجرای این پروژه از طریق ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان لوله‌های بتنی از فرآورده‌های بتنی استان تهیه شده و با انتخاب پیمانکار اجرای آن بلافاصله آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر رودسر توسط مشاور مطالعه شده است و در این راستا مشکلاتی در نقاط مختلف شهر وجود دارد، اما در حال حاضر با توجه به وجود مشکل آب‌گرفتگی شدید خیابان گلسار، اجرای این پروژه تا پایان دوره پنجم در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

به گفته زنده دل، بازه زمانی برای اتمام فاز نخست این پروژه، توسط پیمانکار به مدت سه ماه تا پایان تابستان سال جاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 491845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.