فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ از ترکیه به کشوری دیگر؟

ترکیه به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت پیچیده ای دارد و برگزاری بازی فینال در این کشور ممکن نیست، به همین دلیل دولت انگلیس مانع حضور تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در این کشور خواهد شد.

به گزارش ایمنا، دولت انگلیس، پرواز به کشور ترکیه را ممنوع اعلام کرده و به این ترتیب عملاً امکان حضور تیم‌های انگلیسی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان در ترکیه وجود ندارد.

چلسی و منچسترسیتی دو تیمی هستند که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند تا یک فینال تمام انگلیسی را برگزار کنند. اما دولت انگلیس، ترکیه را در فهرست قرمز مقاصد مسافرتی قرار داد و مسافرت به این کشور را برای انگلیسی‌ها ممنوع اعلام کرد.

به این ترتیب عملاً امکان برگزاری بازی فینال در شهر استانبول از بین می‌رود. یوفا اعلام کرده بود که وضعیت کرونا را در ترکیه زیر نظر دارد و سعی می‌کند تا جایی که ممکن است به برگزاری مسابقه فینال در ترکیه متعهد باشد.

اما با مصوبه دولت انگلیس، یوفا باید سریع‌تر میزبان جدید این رقابت را اعلام کند. پیش از این استون ویلا برای برگزاری بازی فینال اعلام آمادگی کرده بود اما حالا رسانه‌های انگلیسی ورزشگاه مدرن تاتنهام را به عنوان میزبان احتمالی این رقابت معرفی می‌کنند.

منبع: خبر ورزشی
کد خبر 491832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.