عینک‌های لوکس را از چلسی به صورت آنلاین خریداری کنید

اکسسوری‌ها قطعات کوچکی هستند که می‌توانند تغییرات بزرگی در استایل شما به وجود بیاورند. از جمله محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در سراسر دنیا می‌توان به عینک‌ها خصوصاً عینک‌های آفتابی اشاره کرد.

این روزها عینک‌ها در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند. طراحان بزرگ از برندهای مختلف و معتبر سراسر جهان دست به طراحی و تولید این اکسسوری‌های محبوب زده‌اند.

در ادامه‌ی این مطلب در خصوص این اکسسوری‌های جذاب و دوست‌داشتنی و همچنین راه‌های مطمئن برای خرید عینک لوکس اصل بیشتر توضیح داده‌ایم.

متأسفانه نمونه‌های تقلبی عینک‌های لوکس به میزان زیادی در بازار موجود هستند، گاهی این عینک‌ها چنان ماهرانه کپی شده‌اند که تشخیص آن‌ها از عینک‌های اصل کار بسیار دشواری خواهد بود و نیازمند تخصص در این زمینه است.

اما با دقت به مواردی که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم می‌توان با اطمینان بیشتری دست به خرید عینک‌های اصل بزند.

راه‌های تشخیص عینک‌های لوکس اصل

عینک‌های لوکس عموماً قیمت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل نمونه‌های تقلبی آن‌ها نیز بیشتر از مابقی مدل‌ها است. بهترین راه برای خرید عینک‌های لوکس اصل با خیال آسوده، خرید از نمایندگی‌های اصلی و فروشگاه‌های معتبر است. اما در ادامه چند راه آسان برای اطمینان از اصل بودن عینک را توضیح داده‌ایم:

  • بررسی شماره مدل عینک:

دقت داشته باشید تنها عینکی را خریداری کنید که شماره مدل داشته باشد. برای بررسی شماره مدل عینک باید وارد وب‌سایت برند آن شوید و شماره مدل را در آن جستجو کنید. برای پیدا کردن شماره مدل کافی است تا نگاهی روی دسته یا قاب عینک بیندازید.

درج شماره عینک یک قانون جهانی است که تمامی برندهای معتبر از آن پیروی می‌کنند.

ممکن است عینک‌های تقلبی نیز دارای شماره مدل باشند، اما آن شماره در فهرست شماره‌های کارخانه‌ی سازنده نخواهد بود.

عینک‌های لوکس را از چلسی به صورت آنلاین خریداری کنید

  • بررسی برچسب و لوگو:

بررسی لوگو برندهای معتبر یکی دیگر از راه‌های تشخیص عینک اصل است. این لوگوها اصولاً روی سمت راست شیشه عینک و داخل یا روی دسته نوشته می‌شوند. اندازه‌ی فونت و رنگ لوگو ثابت است و هیچ‌گاه غلط املایی ندارد. هرگونه اشتباه نوشتاری نشانه‌ای از تقلبی بودن آن عینک خواهد بود.

  • شناسنامه عینک:

عینک‌های اصل اصولاً به همراه شناسنامه یا دفترچه تشخیص اصالت هستند. در این سند جزئیات بسیار دقیقی در خصوص عینک، میزان خش‌پذیری آن، جنس فریم، نوع عدسی و همچنین میزان مقاوت در برابر اشعه ماورابنفش نوشته شده است.

عینک‌های تقلبی عموماً دارای شناسنامه نیستند.

  • جعبه عینک:

زمانی که قصد خرید یک عینک معتبر دارید، باید به جعبه‌ی آن نیز دقت کنید. عینک‌های اصل درون جعبه‌های مخصوص برند قرار می‌گیرند که برچسب، بارکد و تمامی اطلاعات مربوط به کارخانه‌ی سازنده عینک روی آن حک شده است.

درون جعبه نیز علاوه بر دفترچه‌ی اطلاعات مربوط به عینک، برگه‌ی ضمانت نیز موجود خواهد بود، چرا که تمامی عینک‌های اصل دارای ضمانت‌نامه هستند.

  • بررسی کیفیت تصویر:

عینک‌های تقلبی پس از چند ساعت استفاده باعث خستگی بیش از اندازه چشم‌ها خواهند شد. علت این اتفاق به موادی که در ساخت شیشه عینک به کار رفته برمی‌گردد. عینک‌های تقلبی از مواد مرغوب ساخته نمی‌شوند. همچنین ثابت نبودن لنز عینک در قاب آن می‌تواند باعث ایجاد سردرد و چشم درد در افراد شود.

  • بررسی لنز عینک:

لنز عینک نیز باید دارای ساخت محکمی باشد. عینک‌های مرغوب در برابر ضربه مقاوم هستند و در عین حال وزن زیادی ندارند تا صورت را خسته نکنند. وجود هر گونه ناهمواری، خط و خش، موج و نقطه چه در لنز و چه در دسته‌های عینک نشانه‌ی دیگری برای تقلبی بودن عینک خواهد بود.

  • بررسی میزان مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش:

برای اطمینان کامل از میزان مقاومت عینک در برابر اشعه ماورابنفش و محافظت کامل از چشم‌های‌تان راه‌های مختلفی وجود دارد. ساده‌ترین راه مشاوره با یک عینک‌ساز یا عینک‌فروش معتمد است. با بررسی لنز عینک با دستگاه‌های مرتبط می‌تواند به آسانی تشخیص دهد که عینک‌تان می‌تواند از شما در برابر اشعه‌های مضر محافظت کند یا خیر.

عینک‌سازها یا اپتومتریست‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های فتومتر تشخیص دهند که عینک شما تا چه میزان ضد آفتاب است.

عینک‌های لوکس را از چلسی به صورت آنلاین خریداری کنید

فروشگاه عینک چلسی

همان طور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، آسان‌ترین راه برای خرید عینک‌های اصل، مراجعه به مراکز معتبر است، در این صورت دیگر نیازی به انجام مراحل بالا نخواهید داشت و می‌توانید با اطمینان خاطر عینک‌تان را خریداری کنید.

یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های عینک در سطح کشور فروشگاه عینک چلسی است. برای بسیاری از افراد عینک چلسی نامی آشنا محسوب می‌شود که یادآور اصالت محصول خصوصاً محصولات لوکس از گذشته به امروز است.

تلاش فروشگاه عینک چلسی همواره بر این بوده تا کالاهای اصل را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای خرید برندهای بزرگ و معتبری مانند عینک شوپاردChopard ، عینک اوکلیOakley ، عینک Prada پرادا، عینک ریبن اصلRay-Ban ، عینک بولگاری زنانه و مردانه اصل و بسیاری برندهای دیگر می‌توانید به فروشگاه عینک چلسی مراجعه کنید.

خرید آنلاین عینک

برای رفاه حال بیشتر مشتریان، عینک چلسی در کنار فروش فیزیکی محصولات خود بخش فروش اینترنتی را نیز راه‌اندازی کرده است.

شما می‌توانید وارد سایت عینک چلسی شوید و به‌راحتی و با خیال آسوده اقدام به خرید اینترنتی عینک آفتابی و طبی اصل کنید. همچنین می‌توانید برای خواندن مطالب به روز در خصوص عینک‌های معتبر و لوکس و آشنایی بیشتر با برندهای مختلف عینک و همچنین نکات آموزشی در خصوص عینک‌های طبی و آفتابی می‌توانید به بلاگ چلسی مراجعه کنید.

در تمام مراحل خرید می‌توانید از راهنمایی‌های گروه عینک چلسی بهره‌مند شوید تا خریدی آسان و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

کد خبر 491817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.