افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه ۱۰/ حصه کانون توجه تمام دستگاه‌ها قرار گیرد

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه محله‌هایی همچون حصه کانون توجه تمام دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: در این دوره مدیریت شهری سعی کرده‌ایم در راستای عدالت فضایی اقدامات خوبی را در نقاط مختلف شهر انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: فردا در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» هفتاد و نهمین برنامه افتتاحیه‌های شهرداری در منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح «مجموعه فرهنگی استاد محمدجواد شریعت» با امکانات مناسب در محله حصه جنوبی، افزود: محله حصه به لحاظ امکانات شهری، فرهنگی و اجتماعی نیاز به اقدامات ویژه و جدی دارد تا بتوان زیرساخت‌های آن را برای بهره‌مندی مردم توسعه داد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در چند سال اخیر به محله‌هایی همچون حصه توجه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: محله‌های کم برخوردار باید بیش از این کانون توجه تمام دستگاه‌ها قرار گیرد، البته شهرداری سعی کرده در راستای عدالت فضایی اقدامات خوبی را در نقاط مختلف شهر انجام دهد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز نخست خیابان ورودی محله اطشاران در هفتاد و نهمین برنامه افتتاحیه‌های شهرداری، گفت: سال گذشته زمان افتتاح ایستگاه آتش نشانی اطشاران ساکنان این محله و شهرک میلاد درخواست خود را مبنی بر احداث ورودی این محله مطرح کردند که موضوع بررسی و به مردم قول دادیم این موضوع را با جدیت پیگیری کنیم.

نوروزی ادامه داد: پس از رفع مشکلات زیاد در مسیر آزادسازی خیابان ورودی محله اطشاران، فردا _یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ عملیات اجرایی فاز نخست احداث این خیابان آغاز خواهد شد تا مشکل چندین ساله مردم اطشاران رفع شده و خواسته به حق آنها محقق شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر منطقه ۱۰ و همکاری مردم برای انجام آزادسازی‌های مربوط به ورودی محله اطشاران، اظهار کرد: اطمینان داریم با حمایت مردم و تلاش شبانه روزی شهرداری در اولین فرصت شاهد افتتاح فاز نخست خیابان ورودی محله اطشاران خواهیم بود.

شهردار اصفهان با اشاره به فرارسیدن روز هلال احمر، این روز را به تمام تلاشگران جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

کد خبر 491800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.