جهانپور: اعلام اسامی متخلفان واکسن کرونا بر عهده قوه قضائیه است

رئیس روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: با بررسی پیرامون فرایند توزیع واکسن کرونا تاکنون مشخص شده که در مناطق محدودی این فرایند دستخوش سوء استفاده شده ولی تعیین مسبب اصلی نیازمند بررسی دقیق و موشکافانه است.

به گزارش ایمنا، کیانوش جهانپور در پاسخ به سوالی درباره اسامی متخلفان سو استفاده از واکسن کرونا اظهار کرد: تهیه فهرست منوط به بررسی قضائی و اعلام متهمین از سوی مراجع قانونی یادشده است.

وی افزود: با بررسی پیرامون فرایند توزیع واکسن کرونا تاکنون مشخص شده که در مناطق محدودی این فرایند دستخوش سو استفاده شده ولی تعیین مسبب اصلی نیازمند بررسی دقیق و موشکافانه است.

رئیس روابط عمومی سازمان غذا و دارو ادامه داد: هرچند مدیران اصلی که می‌بایست نظارت کافی را بر این امر داشته باشند با برخورد قانونی مواجه شده اند. ازجمله معاونت بهداشتی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی واقع در استان خوزستان و ریاست بیمارستان مدرس تهران تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و برخی از مدیران شهرداری‌های سراسر کشور که در توزیع سهمیه واکسن پاکبانان خاطی شناخته شده اند.

جهانپور تاکید کرد: بدیهی است وزارت بهداشت خود یکی از مدعیان قصور در این زمینه است و هیچ‌گونه سو استفاده را در این مسیر تحمل نخواهد کرد. علی ایحال در صورت اعلام افراد خاطی از سوی مراجع قضائی مراتب جهت استحضار اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 491756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.