با توان دفاعی و دیپلماتیک آماده ماجراجویی رژیم صهیونیستی باشیم

حزب ندای ایرانیان به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای با تاکید بر این که نباید به راحتی از کنار آتش‌افروزی‌های منطقه‌ای رژیم اسراییل عبور کرد؛ تاکید کرد: همواره باید با تمام توان دفاعی و دیپلماتیک آماده واکنش به ماجراجویی‌های این رژیم نامشروع و عامل بی‌ثباتی در منطقه بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حزب ندای ایرانیان، در بیانیه این حزب به مناسبت روز حهانی قدس آمده است: بیش از چهار دهه از اعلام نمادین روز جهانی قدس توسط بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در همه این سال‌ها آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میعادگاه مسلمانان حق‌طلبی است که ندای مظلومیت ملت رنج‌کشیده فلسطین را با تمام وجود فریاد می‌زنند. هر چند در سال‌های اخیر فرآیند عادی‌سازی روابط سیاسی و اقتصادی بین برخی حکام مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی به تدریج گسترش یافته اما از سوی دیگر قابل کتمان نیست که جبهه بزرگ مقاومت نیز به مدد پشتیبانی مردم باایمان منطقه، پرقدرت‌تر از گذشته به مبارزه با صهیونیزم و اشغالگری ادامه می‌دهد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در ماه‌های اخیر البته به دنبال برتری هژمونی منطقه‌ای گفتمان مقاومت از افغانستان تا لبنان و خلیج فارس و از سوریه تا یمن و خلیج عدن، به نظر می‌رسد برخی عمال وابسته به رژیم اسرائیل دست به عملیات خرابکاری و ترور در داخل مرزهای جمهوری اسلامی زده‌اند تا به خیال خود امنیت کشور را با چالش مواجه کنند. ترور شهید فخری‌زاده و بروز انفجارهای مشکوک در مراکز مرتبط با فناوری هسته‌ای در طول ماه‌های اخیر و به دنبال آن وقوع حوادثی در داخل مرزهای سرزمین‌های اشغالی که برخی آن‌ها را تیر غیب حامیان گفتمان مقاومت به قلب صهیونیزم دانسته‌اند نشان می‌دهد رویارویی بین نیروهای منطقه‌ای وارد مراحل جدیدی شده است.

در ادامه بیانیه حزب ندای ایرانیان به عنوان یکی از احزاب اصلاح‌طلب کشور خاطرنشان کرد: نباید به راحتی از کنار آتش‌افروزی‌های منطقه‌ای رژیم اسراییل عبور کرد و همواره باید با تمام توان دفاعی و دیپلماتیک آماده واکنش به ماجراجویی‌های این رژیم نامشروع و عامل بی‌ثباتی در منطقه بود. در این راستا ضمن اینکه لازم است دستگاه دیپلماسی در مذاکرات وین برای احیای برجام و بهره‌مندی ایرانیان از رفع تحریم‌های ناجوانمردانه جهانی پیگیری و اهتمام جدی داشته باشد، باید با چشمانی باز همواره تحرکات رژیم اسرائیل به عنوان مهم‌ترین دشمن منطقه‌ای برجام نیز مورد رصد قرارگرفته و پاسخ مقتضی و مقتدرانه به اقدامات خرابکارانه این رژیم در میدان نیز داده شود.

حزب ندای ایرانیان افزود: بر همین اساس و در آستانه روز قدسی دیگر، اعضای حزب ندای ایرانیان با ابراز انزجار از ظلم و ستم رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیست، آحاد مردم را به گرامی‌داشت این روز تاریخی با ابزارهای گوناگون به‌ویژه رسانه‌های مجازی دعوت می‌نمایند و آرزو می‌کنند سال آینده همراه با ریشه‌کنی ویروس کرونا، جهان اسلام شاهد ریشه‌کنی غده سرطانی صهیونیزم هم باشد.

کد خبر 491702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.