اکرمی: شاهد رسوایی رژیم صهیونیستی در سطح جامعه جهانی هستیم

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز شاهد رسوایی رژیم صهیونیستی در سطح جامعه جهانی هستیم، اما روز جهانی قدس در تمامی کشورهای اسلامی و اروپایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد بزرگداشت روز قدس و آرمان فلسطین اظهار کرد: انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته دستاوردهای ارزشمندی در درون و برون مرزهای ایران کسب کرده که یکی از این دستاوردهای برون مرزی و مهم انقلاب، تلاش جهت آزاد سازی فلسطین است.

وی افزود: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ در مسجد اعظم قم فرمودند که «فلسطین توسط بیگانگان اشغال شده و باید آزاد شود.» به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع رژیم صهیونیستی در ایران تأمین نشد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: امروز شاهد رسوایی رژیم صهیونیستی در سطح جامعه جهانی هستیم، اما روز جهانی قدس در تمامی کشورهای اسلامی و اروپایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

اکرمی ادامه داد: مقام معظم رهبری مسئله برگزاری رفراندوم و همه پرسی در فلسطین اشغالی را مطرح کردند که یقیناً اگر این اقدام انجام شود، مردم فلسطین به کشور خود رأی خواهند داد و نهایتاً اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد، نابودی اسرائیل خواهیم بود امیدوارم قدس به آزادی کامل برسد.

کد خبر 491691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.