برنامه‌های روز قدس با شعار «آزادی قدس نزدیک است» برگزار خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امروز به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد، اما بزرگداشت شهید سلیمانی و تبیین مبارزه با رژیم صهیونیستی در فضای مجازی برگزار می‌شود. برنامه‌های امروز با شعار «آزادی قدس نزدیک است» برگزار خواهد شد.

محمد علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد روز قدس و آرمان فلسطین اظهار کرد: پایه‌گذار روز جهانی قدس، حضرت امام خمینی (ره) بودند که این اقدام ریشه در حوادث ١٥ خرداد سال ۱۳۴۲ داشت. حضرت امام (ره) با برداشتی که از قران کریم و سیره اهل بیت داشتند، مبارزه با صهیونیسم را آغاز کردند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند تا این روز به محور مسلمانان جهان در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی تبدیل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی شکننده‌تر از همیشه است؛ زیرا توطئه‌های آنها از جمله طرح معامله قرن با شکست مواجه شده است. اسرائیلی که اندیشه نیل تا فرات را داشت امروز سعی دارد با ایجاد گنبدهای آهنین، برای خود سپر ایمنی ایجاد کند که این اقدام هم با شکست مواجه شده است.

احمدی یادآور شد: امروز به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد، اما بزرگداشت شهید سلیمانی و تبیین مبارزه با رژیم صهیونیستی در فضای مجازی برگزار می‌شود. برنامه‌های امسال با شعار «آزادی قدس نزدیک است» برگزار خواهد شد.

کد خبر 491690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.