لزوم شناخت و معرفی ظرفیت‌های شهر بنت/ بهره مندی مردم از حقوق فرهنگی مساوی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم تمام ملت شریف ایران از حقوق فرهنگی مساوی بهره‌مند شوند تا هرگز شاهد محرومیت‌ها نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عیدی در جلسه انجمن خیّران اصفهان و سیستان بلوچستان «پیوند سبا» که با حضور اعضای این انجمن، شهردار اصفهان و مسئولان و مدیران شهری شهر بنت برگزار شد، اظهار کرد: پس از وقوع سیل سیستان و بلوچستان در سال ۹۸، با حضور شهردار اصفهان در آن منطقه بحث بر سر این بود به لحاظ تاب‌آوری اقتصادی و اجتماعی چه اقداماتی را می‌توان در شهر بنت انجام داد از این رو با جمع بندی مباحث طرح "هم‌پیوندی" مطرح شد.

وی با بیان اینکه مسائل و دغدغه‌های بنت همواره دغدغه شهردار اصفهان بوده که چگونه می‌توانیم محرک‌های توسعه را به لحاظ اقتصادی و اجتماعی به شهر بنت سوق دهیم، افزود: برای تحقق این مهم باید ظرفیت‌های شهر بنت را با انجام مطالعات، بشناسیم و بشناسانیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا مقرر شد از یک سو مسئولان اتاق بازرگانی را دعوت کرده و از سوی دیگر جلسه‌ای توسط شهرداری برای سرمایه‌گذاران با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های شهر بنت برگزار شود.

وی گفت: طرح هم‌پیوندی در نامه‌ای توسط شهردار اصفهان به مجمع شهرداران کلانشهرها ارسال شد و مصوبه این مجمع را برای الگو گرفتن سایر کلانشهرها از طرح دریافت کرد.

عیدی تصریح کرد: به دستور شهردار اصفهان قرار بود فرهنگسراهای اصفهان برای مهارت‌افزایی پذیرای جوانان و نوجوانان شهر بنت باشد که به دلیل شرایط کرونایی انجام این اقدام میسر نشد، اما برای فصل‌های آینده برنامه‌ریزی لازم انجام شده و آماده ارائه هرگونه خدمت هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ویژه برنامه‌ای به همت شهرداری اصفهان در شهر بنت برگزار شد که امیدواریم تمام ملت شریف ایران از حقوق فرهنگی مساوی بهره‌مند شوند تا هرگز شاهد محرومیت‌ها نباشیم.

کد خبر 491645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.