عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از بازسازی و اجرای زمین چمن‌های فردیس تا افزایش سرانه دهیاری‌های کشور و تعطیلی گلزار شهدا و آرامستان باغ رضوان خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کلنگ زنی پروژه بوستان ولایت

سلیمان بهرامی، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه بوستان ولایت به مناسبت فرارسیدن هفته ملی شوراها در منطقه دو شهرداری قزوین کلنگ زنی شد.

تعطیلی گلزار شهدا و آرامستان باغ رضوان خرمشهر

در پی مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا و به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گلزار مطهر شهدا و آرامستان باغ رضوان خرمشهر، از صبح روز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و شهرداری خرمشهر نیز از مردم تقاضا کرد به گلزار و آرامستان‌های دیگر مراجعه نکنند و زیارت اهل قبور را به زمانی موکول کنند که شرایط مطلوب شود.

تخریب ۱۰ باب مغازه غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری ننله سنندج

فواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ۱۰ باب مغازه غیرمجاز در مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج تخریب شد.

پرسنل شهرداری بجنورد خون اهدا کردند

به رسم و آئین پسندیده هر ساله، در شب‌های قدر، جمعی از پرسنل شهرداری بجنورد اقدام به اهدای خون کردند تا بخشی از نیازهای بیمارستانی شهر به خون سالم مرتفع شود.

ضرب‌الاجل شهردار شهرکرد برای پرداخت معوقات پاکبانان

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: شرکت طرف قرارداد موظف است ظرف مدت هفته آینده معوقات پاکبانان را پرداخت کند، در غیر این صورت شرکت خلع ید می‌شود.

محرومیت رانندگان تاکسی شهرکرد از حق بیمه

مهرداد میرزائیان، رئیس سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری شهرکرد گفت: از چند سال گذشته سازمان تأمین اجتماعی سامانه مربوط به بحث بیمه رانندگان تاکسی را محدود کرده است و امکان تغییر و تحول در این سامانه وجود ندارد، حل این مشکل در حیطه اختیارات سازمان‌های استانی نیست.

بازسازی و اجرای زمین چمن‌های مصنوعی فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری از پایان عملیات بازسازی و اجرای زمین چمن‌های مصنوعی در بلوار کیاتل و پارک تندرستی خبر داد.

افزایش سرانه دهیاری‌های کشور

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سرانه دهیاری‌های کشور در هشت سال اخیر پنج برابر نسبت به گذشته افزایش یافته است.

ساخت سه بوستان جدید در کاشمر

امیدرضا ذبیحی، مسئول پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشمر با بیان اینکه سرانه فضای سبز در این شهر ۱۳ مترمربع است، گفت: در کاشمر ۲۹ بوستان کوچک و بزرگ وجود دارد و فضای سبز داخل شهر بدون احتساب بوستان جنگلی سیدمرتضی حدود ۱۳۰ هکتار است، همچنین سه بوستان جدید در حال ساخت است که طی چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

جمع‌آوری ماهانه ۱۵۰ تن زباله در شهر رزوه

حسین علی‌محمدی، شهردار رزوه گفت: به صورت میانگین ماهانه ۱۵۰ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 491629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.