نامگذاری دو خیابان به نام مفاخر مشگین شهر

شهردار مشگین شهر از نامگذاری دو خیابان به نام دو تن از مفاخر این شهر با مصوبه کمیسیون شورا خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای قدردانی و پاسداشت خدمات پیرغلام حسینی «صدیف خان‌محمدی» از مداحان باسابقه و مشهور استان اردبیل و مرحوم «وهاب رضازاده» از خیران بنام مشگین شهر با تصویب در کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر، دو خیابان این شهر به نام این مفاخر نامگذاری و به زودی تابلوهای آن نصب خواهد شد.

وی افزود: «صدیف خان‌محمدی» پیرغلام حسینی و مداح پیشکسوت مشگین شهری از مبارزان دوران انقلاب و از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و برادر شهید است که در سال ۱۳۹۷ نشان عالی استان اردبیل به وی اعطا شد.

شهردار مشگین شهر ادامه داد: مرحوم «وهاب رضازاده» از خیران بنام این شهر است که در زمان حیات خود ۲۰ هکتار زمین برای احداث آرامستان به شهرداری وقف کرد و آرامستان جدید شهر در این زمین احداث شده است.

انوری آذر خاطرنشان کرد: سال گذشته میدانی به نام خبرنگار، خیابان‌های به نام مدافعان سلامت و صنایع دستی و گردشگری نامگذاری و تابلوهای آن نصب شد.

وی افزود: نامگذاری خیابان‌هایی به نام مهندس، هنرمند و کارگر نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که در صورت تصویب در کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر، تابلوهای آن تهیه و نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی استان اردبیل قرار دارد.

کد خبر 491591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.