آذری: در آسیا آبرومندانه بازی کردیم/ برایمان مهم نیست کسی به ما خسته نباشید بگوید!

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بازیکنان علیرغم تمام تلاشی که کردند و شایستگی که داشتند نتوانستند از سخت‌ترین گروه مقدماتی صعود کنند، این گروه آنقدر سخت بود که السد قطر بعد از ده سال نتوانست به دور حذفی راه پیدا کند.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی‌های آسیایی تیم فوتبال فولاد، اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل گذشته در لیگ، سوم شدیم یک سهمیه پلی آف گرفتیم و قرار شد در اولین بازی به مصاف الوحده برویم که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌ها را تغییر داد به العین برخورد کردیم، مقابل این تیم نمایش خوبی داشتیم و با نتیجه چهار بر صفر پیروز شدیم.

وی ادامه داد: زمانی که وارد مرحله گروهی رقابت‌های آسیایی شدیم موسی کولیبالی، شروین بزرگ و صالح حردانی را از دست دادیم و تیم تحت فشار قرار گرفت. بازیکنان علیرغم تمام تلاشی که کردند و شایستگی که داشتند نتوانستند از سخت‌ترین گروه مقدماتی صعود کنند، این گروه آنقدر سخت بود که السد قطر بعد از ده سال نتوانست به دور حذفی راه پیدا کند. نمره قبولی به تیم می‌دهیم و امیدوارم فولاد قوی‌تر ظاهر شود و برای سال‌های بعد سهمیه به دست آورند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص استوری وزیر ورزش به تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: دکتر سلطانی فر رئیس مجمع استقلال و پرسپولیس است و برای ما مهم نیست کسی به ما خسته نباشید بگوید یا نگوید، همین که رسانه‌ها، هواداران و سهامداران از عملکرد تیم ما راضی بودند برای ما کافی است و توانستیم آبرومندانه بازی کنیم.

آذری اضافه کرد: بازیکنان فولاد تجربه خوبی در مسابقات آسیایی به دست آوردند و از لحاظ فیزیکی و روحی برای مسابقات لیگ آماده هستند که امیدواریم با اقتدار بازی کنند.

کد خبر 491552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.