چشم‌انداز شهر اصفهان از دریچه ماموریت‌های شهرداری

رئیس گروه برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد شهرداری اصفهان گفت: یکی از موارد در چشم‌انداز شهر اصفهان از دریچه ماموریت‌های شهرداری داشتن شهری اسلامی، طیب، مسجدمحور، مهد عالمان و نخبگان، الهام‌بخش و مظهر تمدن نوین اسلامی است.

محمد مهدی توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در چشم‌انداز شهر اصفهان، شهری مردم‌محور با مدیریت واحد، مبتنی بر حکمت و دانایی، ارزش مدار و دارای رویکرد عدالت اجتماعی و شهری خلاق، با مردمی مؤمن، دانا، بانشاط، مسئولیت‌پذیر و نمونه در فرهنگ شهروندی مورد تاکید قرار دارد.

وی گفت: دیگر موارد چشم‌انداز شهر اصفهان از دریچه مأموریت‌های شهرداری، شهری زیبا با سیمایی چشم‌نواز، سرسبز، آباد، روان، ایمن، سالم و هوشمند، شهری پیشرفته با معماری ایرانی اسلامی، متعادل، متوازن و سازگار با هویت تاریخی و فرهنگی همچنین شهری توسعه‌ یافته، با اقتصاد و معیشت پویا و بهره‌ور، متکی بر علم و فناوری و گردشگری و توأم با رفاه و شهری سرآمد با جایگاه برتر جهانی در فرهنگ و هنر و گردشگری و بهترین شهر ایران برای زندگی است.

رئیس گروه برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد شهرداری اصفهان ادامه داد: شعار چشم‌انداز شهر اصفهان در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵، «اصفهان شهری زیست پذیر و رقابت‌پذیر» است.

کد خبر 491549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.