چیزی که عوض دارد گله ندارد!

با شکایت رسمی الاهلی عربستان از تیم استقلال و هافبک کروات این تیم کشمکش هواداران سرخابی وارد دور جدیدی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذشت چند روز از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نواف الاسیوی خبرنگار عربستانی در صفحه رسمی خود از شکایت رسمی باشگاه الاهلی عربستان از باشگاه استقلال خبر داده است. بر اساس توضیح این خبرنگار، باشگاه عربستانی ادعا دارد که هروویه میلیچ، هافبک آبی‌ها در گذشته با استقلال فسخ کرده و قرارداد مجدد این بازیکن و آبی‌ها به صورت غیر قانونی بسته شده و میلیچ به صورت غیر قانونی برای استقلال در لیگ قهرمانان و به ویژه بازی با الاهلی به میدان رفته است.

چیزی که عوض دارد گله ندارد!

پس از اعلام این خبر، به نظر می‌رسد گزارش‌هایی که روزهای گذشته از داخل ایران به مسئولان الاهلی رسیده آنها را نسبت به این موضوع حساس‌تر کرده تا سعودی‌ها عزم خود را برای باز پس گیری نتیجه دیدار با استقلال جزم کنند.

اما این قبیل اتفاقات در فوتبال کشورمان چیز جدیدی نیست. چندی پیش که عیسی آل‌کثیر به دلیل نوع شادی پس از گلش از سوی AFC محروم شد بسیاری این موضوع را به گزارش‌هایی که از ایران برای این نهاد ارسال شد ارتباط دادند. در آن زمان هواداران پرسپولیس، برخی از هواداران رقیب و چهره‌های مطرح و پرنفوذ وابسته را متهم به «وطن‌فروشی» کردند و دامنه بحث‌های اینچنینی هنوز هم در بین فوتبالی‌ها داغ است. حتی بعدتر و در پرونده شکایت تیم النصر عربستان از پرسپولیس اخباری به گوش رسید که از داخل کشورمان علیه قرمزپوشان به تیم عربستانی گزارش‌ها و ایمیل‌هایی ارسال شده است و آنها بر اساس همین گزارش‌ها برای شکایت از پرسپولیس مطمئن‌تر شدند. اما به جز کامنت‌های اینستاگرامی که هواداران تیم رقیب را به خوبی در این قضیه نشان داد دیگر اخبار هیچ وقت به اثبات نرسید.

چیزی که عوض دارد گله ندارد!

حالا اما در پرونده که به تازگی برای استقلال و میلیچ باز شده برخی هواداران تیم رقیب نیز با تکرار همان رفتارهای پیشین سعی در تلافی ماجراهای گذشته دارند. این هواداران با حضور در صفحه رسمی باشگاه الاهلی در فضای مجازی، استفاده باشگاه استقلال از هافبک کروات خود را غیر قانونی دانسته و خواستار شکایت الاهلی و اجرای عدالت شده‌اند. برخی از همین افراد مدعی هستند چیزی که عوض دارد گله ندارد و باید رفتارهای گذشته را جبران و تلافی کرد.

چیزی که عوض دارد گله ندارد!

حتی وقوع این کش و قوس‌ها باعث تعجب برخی کاربران عرب زبان شده و آنها واکنش‌های جالبی به این خبر داشته‌اند. یکی از کاربران تیم الاهلی با انتشار عکس شادی آل کثیر و ربط دادن خبر شکایت میلیچ به آن پرونده نوشته است: مثل احتجاج بی‌روزی (مثل اعتراض باشگاه پرسپولیس).

باید دید این کلاف سر در گم که به تازگی به روی هواداران سرخابی باز شده به کجا خواهد رسید گر چه همه ما می‌دانیم این قبیل رفتارها نتیجه‌ای جز خدشه دار شدن اعتبار کشورمان در نهادهای رسمی فوتبال همچون فیفا و AFC نخواهد داشت.

کد خبر 491547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.