اجرای برنامه‌های هفته نکوداشت خرم‌آباد در بستر مجازی

در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بر اجرای ویژه برنامه‌های هفته نکوداشت خرم آباد به صورت مجازی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این جلسه که با دستور کار برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته نکوداشت خرم آباد برگزار شد برنامه‌های قابل اجرا در این هفته مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

علی ماکنعلی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد، گفت: با توجه به در پیش بودن ۲۰ اردیبهشت‌ماه، روز نکوداشت خرم آباد و با انتقاد از اینکه در سال‌های گذشته به غلط از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت را به عنوان هفته نکوداشت خرم آباد جشن گرفته‌اند پیشنهاد می‌شود که از امسال ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت به نام هفته نکوداشت خرم آباد نامگذاری شود.

وی با بیان اینکه هرکدام از ایام این هفته با نام و عنوان خاص به شهروندان معرفی خواهد شد، افزود: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا امکان اجرای برنامه‌های عرصه محور را نمی‌دهد لذا برنامه‌ها متناسب با نام همان روز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر نقش ویژه کارگران پرتلاش شهرداری، خواستار نامگذاری یک روز در تقویم هفته نکوداشت خرم آباد به نام این افراد شد.

علی محمد صالحی نسب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این جلسه شرایط حاکم بر فضای جامعه ناشی از کرونا را اصلی‌ترین علت رخوت و نبودن نشاط در میان شهروندان دانست و بر لزوم اجرای برنامه‌های هفته خرم آباد به صورت مجازی تاکید کرد.

وی پیشنهاد برگزاری یک وبینار تخصصی را با حضور خرم آباد پژوهان و علاقمندان به فرهنگ این شهر و دیار مطرح کرد و از مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی خواست که در اولین فرصت افراد خاص در این حوزه را شناسایی کرده و زمینه برگزاری این وبینار را در یکی از روزهای هفته نکوداشت خرم آباد فراهم کند.

زهرا نظری نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز هدف از نامگذاری هفته‌ای به نام خرم آباد را معرفی این شهر و جاذبه‌هایش به هموطنان عنوان کرد و با گلایه از نبود برنامه‌ریزی بهنگام در این خصوص خواستار تعجیل و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای برگزاری بهتر برنامه‌های مرتبط با هفته نکوداشت به‌صورت مجازی شد.

تاکید ویژه زهرا نظری تجلیل و قدردانی از شهروندان پیگیر و مطالبه گر در محلات مختلف شهر بود؛ شهروندانی که یاریگر شورای اسلامی شهر در بحث نظارت بوده و باعث و بانی رخدادهای خوشایند عمرانی در محلات خود هستند.

گفتنی است در این جلسه دو مصوبه مهم نیز به تصویب اعضا رسید. اولین مصوبه این جلسه برگزاری هفته نکوداشت خرم آباد از ۲۰ لغایت ۲۷ اردیبهشت بود و دومین مصوبه پیشنهاد نامگذاری ایام هفته نکوداشت که مقرر شد در اولین فرصت با حضور کارشناسان و مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی و روابط عمومی شهرداری خرم آباد این کار انجام شود.

کد خبر 491542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.