۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
اجرای پنج پروژه مناسب سازی در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته پنج پروژه مناسب سازی در منطقه دو شهرداری قزوین اجرا می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قزوین سعید جهانگیری اظهار کرد: بخشی از جمعیت شهروندان را افراد معلول و سالمند تشکیل می‌دهند بنابراین مناسب سازی فضاهای عمومی سطح شهر به ویژه معابر به منظور تسهیل در تردد آنان بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، مناسب سازی معابر شهری یکی از دستورکارهای اولویت دار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در منطقه دو شهرداری قزوین پنج پروژه مناسب سازی برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروژه‌های مناسب سازی مذکور در خیابان‌های بوعلی، فلسطین، بلوارهای بهشتی، سعادت و پرستار اجرا می‌شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: مناسب سازی فضاهای عمومی سطح شهر به منظور تسهیل در تردد تمام شهروندان به ویژه سالمندان و معلولان در حضور مؤثر این افراد در جامعه و نقش آفرینی آنان نیز اثرگذار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز در تمام پروژه‌هایی که در سطح شهر اجرا می‌کند بحث مناسب سازی فضاهای شهری برای استفاده معلولان و سالمندان را در نظر داشته و تمام تلاش خود را برای تسهیل در تردد این افراد در سطح شهر به کار می‌گیرد.

کد خبر 491530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.