از نظر سخت افزاری مشکل داریم/ چهار نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان داریم

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان گفت: پیمان شفیعی نژاد، محمد جواد سهرابی، علی میری و امیر حسین غفاری با رکوردهایی که در اسفند ماه زدند به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند و امیدواریم در تیم ملی فیکس شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شامگاه چهارشنبه _ ۱۵ اردیبهشت ماه _ نشست خبری عملکرد ورزشکاران هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان با حضور رئیس هیئت و ورزشکاران منتخب برگزار شد که مهدی صفری در این جلسه، اظهار کرد: چهار نفر از وزنه برداران نوجوان جواز ورود به اردوی تیم ملی را به دست آوردند که شانس این را دارند طی یک هفته در اردو امتیازات لازم را به دست آورند و در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرند.

وی افزود: تقریباً دو سال و نیم است که ریاست وزنه بردار شهرستان اصفهان را بر عهده دارم، از روز اولی که آمدم با هماهنگی هیئت استان، اداره کل ورزش شهرستان، برنامه ریزی و کار تیمی، جوانان به بدنه هیئت اضافه شدند که سال گذشته بین ۱۰ هیئت برتر شهرستان بودیم.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان با بیان اینکه به دلیل کرونا فعالیت‌های ورزشی کنسل شد و در سالن‌ها را بستند، تصریح کرد: با وجود کرونا برنامه ریزی ما ادامه داشت، استعدادیابی کردیم و در اسفند ماه مسابقه‌ای برگزار کردیم که تمام پارامترهای بین المللی را داشت، هیئت استان، رئیس هیئت حمید محمدی و رحیمی زاده در همه لحظه‌ها حضور داشتند و کمک کردند که در تحقق اهداف موفق باشیم.

صفری ادامه داد: در کشور تنها هیئتی هستیم که میزبانی کلاس مربیگری عملی بانوان را با ۳۴ شرکت کننده داشتیم و خروجی خوبی از این کلاس‌ها گرفتیم، اصفهان بیشترین مربی را در وزنه برداری دارد و آنها کارگاه‌های مختلفی را طی کردند.

وی در خصوص افراد دعوت شده به تیم ملی نوجوانان، خاطر نشان کرد: پیمان شفیعی نژاد، محمد جواد سهرابی، علی میری و امیر حسین غفاری با رکوردهایی که در اسفند ماه زدند به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند و امیدواریم در تیم ملی فیکس شوند. به نظر من هر وزنه برداری از ایران روی سکو برود، امید کسب مدال در آسیا و مسابقات جهانی دارد زیرا کشورمان در این رشته صاحب سبک و قدرت است.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان افزود: موفقیت‌هایی که در وزنه برداری شهرستان به دست آمده نتیجه زحمات افرادی است که قبل از ما هم کار کردند.

صفری با اشاره به اینکه اصفهان، خوزستان، مازندران و تهران از شهرهای قدرتمند در وزنه برداری هستند، گفت: رقیب‌های ورزشکاران ما از خوزستان، مازندران و تهران هستند که با عملکرد خوب بچه‌ها امید داریم سه نفر آنها در ترکیب اصلی تیم ملی باشند. حمید محمدی پیگیر ارتقای این ورزشکاران است و در سال‌های آینده از وزنه برداری اصفهان بیشتر خواهید شنید.

وی اضافه کرد: از نظر سخت افزاری مشکل داریم، خانه وزنه برداری آسیب دیده بود و حمید محمدی از روز اولی که در رأس هیئت حاضر شد به بازسازی این سالن پرداخت و در حال حاضر به صورت کامل درست شده است، یک سری تجهیزات اضافه شده که به سالن شکل بهتری داده است. با پیگیری رئیس هیئت وزنه برداری دو تیم در سوپر لیگ خواهیم داشت که یکی از آنها ذوب آهن و دیگری یک تیم نظامی است، در خرداد و شهریور سوپر لیگ شروع خواهد شد.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان اصفهان در رابطه با فعالیت بانوان در وزنه برداری، گفت: به جرأت می‌توانم بگویم اگر همین الان مسابقات کشوری برگزار شود پنج نفر بانویی که در شهرستان فعالیت دارند طلا کسب می‌کنند. سال ۹۸ که مسابقات کشوری برگزار شد بدنه اصلی تیم از شهرستان اصفهان بود. یک مربی فعال به نام ذوالفقاری داریم، در مسابقات شهرستان اصفهان ۳۳ نفر بانوی ورزشکار داشتیم که رکورد ورودی کشور را داشتند.

صفری ادامه داد: سال گذشته پگاه لیاقتی که نایب رئیس هیئت شهرستان هم هست مربی تیم ملی شد که امیدوارم امسال هم یکی از مربیان تیم ملی باشد. سال ۹۸ سه سکوی کشوری آوردیم، کارهای زیربنایی خوبی برای ورزش بانوان می‌شود ولی مشکل سخت افزار دارند. هیئت جدید که روی کار آمده نگاه ویژه ای به رشته وزنه برداری بانوان و آقایان دارد و با افتخار می‌گوئیم در تمام پایگاه‌های اصفهان مربی خانم داریم.

کد خبر 491493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.