بستری ۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با بیان اینکه بیماران دیالیزی تحت درمان در این بیمارستان در مقابله با بیماری کرونا واکسینه شدند، گفت: ۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌ کرونای در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند.

مهدی ابن النصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از واکسیناسیون بیماران دیالیزی تحت درمان در بیمارستان شهید رجایی داران خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری مسئول بخش دیالیز بیمارستان شهید رجایی داران و واحد بیماری‌های خاص معاونت درمان این بیمارستان تمام بیماران تحت دیالیزم در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه پس از هفته‌ها روند افزایشی شاهد کاهش پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان شهید رجایی داران هستیم که از شهروندان خواستارم روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشته باشد، گفت: از هفته دوم فروردین ۱۴۰۰ روند بستری‌ها رو به فزونی گذاشته بود که در این میان ۸۱ بیمار با حال بد جان خود را از دست دادند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران افزود: در شهرستان فریدن از ابتدای فروردین تا ۱۳ اردیبهشت امسال ۶۸۴ بیمار مبتلا به کرونا بستری، تعداد بهبود یافتگان ترخیصی ۴۷۰ نفر و جان‌باختگان کرونایی ۸۱ نفر بوده است.

ابن النصیر گفت: هم اکنون ۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش کرونا در بیمارستان شهید رجایی داران بستری هستند، در ۲۴ ساعت گذشته مرگ ناشی از کرونا نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: دو واحد پانسیون با قدمت چهل سال در بیمارستان شهید رجایی داران که فرسوده شده بودند با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد و چهل میلیون ریال با پیگیری‌هایی که در تأمین اعتبار انجام دادیم بازسازی و آماده تحویل و بهره‌برداری است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران افزود: در پی مستهلک بودن پانسیون پرستاران غیر بومی و نیاز به بیتوته با پیگیری‌ها که انجام دادیم با مساعدت دانشگاه دو واحد پانسیون که حدود ۵۰ پرسنل کادر پرستاری را در خود اسکان داده بود با هزینه‌ای بالغ بر ۶۴۰ میلیون تومان پس از اجرای سه ماه کار فنی تعمیرات اساسی اکنون آماده تحویل و بهره‌برداری است.

کد خبر 491471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.