شکوری: رقم‌های پیشنهادی به بازیکنان پرسپولیس نجومی است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: با دعای هواداران و کمک دوستان در باشگاه توانستیم صعودی مقتدرانه با پنج پیروزی داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، ابراهیم شکوری در نشست خبری امروز (چهارشنبه) خود که به صورت آنلاین برگزار می‌شد، اظهار کرد: فکر می‌کنم بحث را باید از جایی شروع کنیم که ما عازم شهر گوا و کشور هندوستان بودیم. با توجه به شرایط خاصی که گوا داشت، ما دچار چالش‌هایی شدیم که فکر می‌کنم تمام هواداران از آن مطلع هستند. در ۲۱ روزی که در هندوستان بودیم، با توجه به شرایطی که گوا داشت با چالش‌هایی مواجه شویم که خدا را شکر با دعای هواداران و کمک دوستان در باشگاه توانستیم صعودی مقتدرانه با پنج پیروزی داشته باشیم. این نشان دهنده این است که باشگاه پرسپولیس به همراه بازیکنان و کادر فنی توانمندش عزم خود را جزم کرده تا امسال جام قهرمانی را به دست بیاورد و این از عملکرد ما مشخص است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان این تیم و اینکه شنیده می‌شود برخی بازیکنان این تیم مذاکراتی با تیم‌های قطری داشتند، گفت: باشگاه پرسپولیس برای اولین بار هم به صورت مکتوب و هم به صورت شفاهی با بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود ارتباط گرفته و خواسته است به باشگاه مراجعه کنند. همچنین در کنار صحبت‌های مکتوب و شفاهی، من خودم ۲۱ روز در هند و در زمان قرنطینه در تهران کنار بازیکنان بودم و شفاهی با بازیکنان صحبت کردم. باشگاه می‌خواهد بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود، کنار تیم باشند. این خواسته ما و مدیریت است. ما منتظریم تا بازیکنان به باشگاه بیایند. نباید فراموش کنیم که بازیکنان ما قهرمان ایران و فینالیست آسیا هستند و اینکه پیشنهاد داشته باشند طبیعی است. رقم‌های پیشنهادی به آنها هم نجومی است، ولی ما امیدواریم بازیکنان با توجه به عرقی که دارند به باشگاه بیایند و مذاکره کنیم.

شکوری در مورد ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز به‌عنوان کارگزار این باشگاه، خاطر نشان کرد: در مورد کارگزار اگر بخواهیم شفاف صحبت کنیم، قرارداد سه ساله است و باید هر سال تمدید شود. باشگاه در دو هفته گذشته نامه‌ای را به کارگزار فرستاده است تا شرایط همکاری را از سمت کارگزار داشته باشد. کارگزار تا الان به تعهدات خودش عمل کرده و شاید جلوتر هم عمل بوده است، ولی برای ادامه همکاری باید ابتدا کارگزار جواب بدهد و شرایط بررسی شود.

وی در مورد شکایت فدراسیون هند از باشگاه پرسپولیس به دلیل پستی که در فضای مجازی منتشر شد، تصریح کرد: در مورد شکایت باشگاه گوا امور حقوقی باشگاه یک لایحه خوبی را ارسال کرده است. ضمن اینکه ما به صورت دیپلماسی ورزشی توانستیم با مسئولان فدراسیون هند ارتباط برقرار کنیم. سعی کردیم تا جایی که می‌شود با ارتباط کار را جلو ببریم. البته بخش حقوقی باشگاه نیز در این مورد توضیح خواهد داد.

«علی‌رغم وعده‌هایی که داده شده باشگاه نتوانسته است درآمدی خارج از پرداختی کارگزار باشگاه داشته باشد و بیشتر به صورت قرض مبالغی به باشگاه تزریق شده است.»، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: این چندمین بار است که در این مورد سوال پرسیده می‌شود. مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت کرده است. وقتی تیم مدیریتی جدید وارد باشگاه شد، قراردادی با کارگزار منعقد شده و کلیه منابع درآمدی در اختیار کارگزار قرار گرفته بود. در باشگاه پرسپولیس فضای دیگری برای درآمدزایی وجود ندارد. اگر قرض گرفتیم به خاطر درآمدی است که در AFC داریم و مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت کرده است. ادامه این بحث باعث دغدغه هوادار می‌شود. در مورد اتفاقاتی که پیرامون شکایت باشگاه گوا و فدراسیون هند هم افتاد، ما به صورت مکتوب به کارگزار اعلام کردیم با توجه به اینکه فضای اینستاگرام در اختیار کارگزار است، تبعات آن اتفاق با کارگزار است و باید پاسخگو باشد. امیدواریم اتفاقی برای باشگاه نیفتاد و همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 491444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.