فضاهای بی‌استفاده شهر رونق می‌گیرد

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: تبدیل فضاهای بی استفاده به فضاهای پررونق شهری و احداث فضای شهری محله امیر کبیر در حال اجرا است.

عبدالصالح رستم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برخی از فضاهای بی استفاده، کم تحرک و نازیبا در منظر شهری قابلیت تبدیل به مکانی ارزشمند برای استفاده شهروندان دارد.

وی افزود: مکانی در شهرک امیر کبیر واقع در بلوار امیر کبیر جنب پل امام حسن مجتبی (ع) به متراژ ۲۳ هزار مترمربع وجود داشت که به فضایی بی روح و بلا استفاده در سالیان گذشته تبدیل شده بود در این راستا برای تبدیل به فضایی پررونق در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه چهار شیراز ادامه داد: به منظور زیباسازی منظر شهری، رفع نقاط بی دفاع شهری، ارتقا تعاملات اجتماعی و گسترش فضای عمومی، ایجاد فضای امن، ارتقا امنیت اجتماع محلی و همچنین دور هم جمع کردن ساکنان محله، شهرداری منطقه چهار با رعایت ضوابط اقدام به طراحی و شروع عملیات بهسازی و محوطه سازی این مکان کرده است.

رستم زاده گفت: عملیات عمرانی این پروژه شامل شامل ۱۰ هزار متر مربع محوطه سازی اعم از پیست دوچرخه، پیاده رو، روشنایی، مبلمان شهری آبنما و… است، که هم اکنون زیر سازی این پروژه در دو لایه انجام و لوله گذاری برای هدایت آب‌های سطحی به طول ۵۰۰ متر طول انجام شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات منطبق با شرایط روز و بر اساس مطالبات مردم از اهداف مهم منطقه چهار است، گفت: سعی خواهیم کرد با توجه به نیاز محلات این خدمات به طور مستمر ادامه داشته باشد تا بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

کد خبر 491383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.