افزایش ۴۳ درصدی جابجایی مسافر در بیرجند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهر بیرجند از افزایش ۴۳ درصدی جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، غلامپور در این باره اظهار کرد: آمار جابجایی مسافر در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان ۴۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین میزان جابجایی مسافرین اتوبوس‌های درون شهری در اسفند ماه سال گذشته نسبت به میزان جابجایی‌ها در فروردین ماه امسال ۴۲ درصد کاهش را شاهد بوده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهر بیرجند تصریح کرد: در حال حاضر تعداد اتوبوس‌های فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری ۳۳ دستگاه است و هم شهریان می‌توانند برای جابجایی‌های خود از خدمات این تعداد اتوبوس فعال بهره‌مند شوند.

ناوگان اتوبوسرانی بیرجند بیش از ۲۰۰ هزار مسافر را جابجا کرد

وی در خصوص ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در ماه مبارک رمضان، گفت: ساعت شروع به کار اتوبوس‌ها در ماه مبارک از شش صبح و پایان فعالیت آن‌ها ساعت ۱۹ شب است بعد از پایان ماه رمضان ساعت کاری آن‌ها یک ساعت افزایش و پایان کارشان ساعت ۲۰ خواهد بود.

غلامپور افزود: میزان جابجایی مسافر از ابتدای فروردین ماه امسال تا ششم اردیبهشت ماه ۲۱۸ هزار و ۸۷۵ گزارش شده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به کرونا در شهر بیرجند و کاهش تقاضای سفر تا پایان ماه رمضان ۳۳ دستگاه فعالیت خواهند داشت و با عادی شدن شرایط تعداد اتوبوس‌ها افزایش خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 491368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.