تعدادی از اعضای شورای شهر سابق برای انتخابات رد صلاحیت شده‌اند

دبیر کل تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برخی اعضای شورای شهر چهارم و تعدادی از شهرداران مناطق از جمله افراد اصولگرایی هستند که برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا رد صلاحیت شده‌اند.

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد رد صلاحیت نیروهای اصولگرا برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: در کاندیداهای وابسته به تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی رد صلاحیت وجود نداشته است.

وی افزود: متأسفانه در مجموعه اصولگرایان اصفهان کاندیداهایی که مسئولیتی در شهرداری داشته‌اند معمولاً به دلیل پرونده‌هایی که بنا بر موقعیت شغلی برای افراد وجود داشته، رد صلاحیت شده‌اند و تمامی این اشخاص نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض کرده‌اند زیرا طبق قانون نباید به پرونده‌هایی که در زمینه شغلی بوده و محکومیت مؤثری ندارد استناد شود.

دبیر کل رویش نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی اعضای شورای شهر چهارم و تعدادی از شهرداران مناطق از جمله افراد اصولگرایی هستند که برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا رد صلاحیت شده‌اند.

یزدیان ادامه داد: به صورت غیر رسمی رایزنی‌ها با هیئت نظارت در حال انجام است. این رایزنی‌ها نه تنها در جهت تأیید صلاحیت چهره‌های اصولگرا بلکه برای تأیید صلاحیت نیروهای اصلاح طلب هم هست؛ زیرا معتقدیم نباید بهانه‌ای برای قهر با انتخابات ایجاد شود و انتخاباتی پر شور را رقم بزنیم.

کد خبر 491358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.