انتخاب ۱۰ اثر برای شرکت در مسابقات بین المللی نقاشی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: بررسی آثار ارسالی جهت شرکت در مسابقات بین المللی نقاشی «من دنیا را می بینم» با موضوع سنت‌های ملل دنیا برگزار شد.

محمود رضا دارایی در گفت گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۳ سال در آستانه هفدهمین کنفرانس اتحادیه جهانی شهرهای تاریخی که در سال جاری به میزبانی کشور روسیه در شهر کازان برگزار می‌شود برنامه ریزی شده است.

وی افزود: سمنان یکی از شهرهای تاریخی است که از سال ۲۰۱۸ میلادی به عضویت لیگ شهرهای تاریخی جهان در آمده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه رویداد نقاشی «من دنیا را می‌بینم» به منظور افزایش علاقه کودکان به فرهنگ‌های مختلف مردم جهان، اعیاد ملی آنها و لباس‌های سنتی، مشارکت کودکان در هنرهای خلاقانه، افزایش خلاقیت و قوه تخیل کودکان و حمایت از کودکان مستعد برگزار شد، تصریح کرد: تعطیلات ملی کشورهای عضو لیگ شهرهای تاریخی، لباس‌ها و غذاهای سنتی و مناسبت‌های خاص از جمله محتوای موضوعات این رویداد بوده است.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد، چندین کارگاه آموزشی نقاشی ویژه کودکان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فرهنگسرای امید خانواده شهر سمنان برگزار شده است، گفت: نتایج مسابقه در خلال برگزاری هفدهمین کنفرانس جهانی شهرهای تاریخی که در ماه ژوئن "تیر ۱۴۰۰" در کازان روسیه برگزار می‌شود اعلام خواهد شد.

کد خبر 491347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.