پیشرفت ۵۶ درصدی کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی شهر

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم گفت: احداث مسیر کیلومتر چهار تا هفتحلقه حفاظتی شهر ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ناصر کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کیلومتر چهار تا هفت رینگ (حد فاصل تقاطع آفتاب تا خیابان بهاران) است که از سمت تقاطع آفتاب، پل قهجاورستان در دست اجرا است و مراحل پایانی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات بتن‌ریزی تابلیه پل قهجاورستان تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر اقدامات زیرسازی انجام شده و برخی نقاط به مرحله آسفالت رسیده است.

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم از تکمیل پل روی کانال در این مسیر خبر داد و افزود: در ادامه مسیر پل‌های عرضی پروژه در حال اجرا است و جا به جایی تأسیسات از جمله شبکه برق همزمان با عملیات اجرایی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود سه درصد آزادسازی مسیر کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم باقی مانده تا پروژه تکمیل شود.

کریمی تأمین مصالح بیس (اولین لایه زیرسازی راه‌ها) را یکی از چالش‌های فعلی پروژه عنوان کرد و گفت: تأمین مصالح بیس به کندی انجام می‌شود و همین موضوع باعث ایجاد چالش در سرعت پیشرفت پروژه شده است.

وی ادامه داد: کیلومتر دو هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار رینگ چهارم مسیری است که تقاطع بهاران در آن واقع شده و نقشه‌های آن به سازمان عمران ارائه شده تا این پروژه نیز پیاده‌سازی شود.

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم با بیان اینکه احداث مسیر کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی شهر ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در این بخش سه درصد نسبت به برنامه بازنگری شده عقب‌ماندگی داریم که با اتمام آزادسازی‌ها و تأمین مصالح این مشکل برطرف خواهد شد.

کد خبر 491343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.