آسیب سیل به ۵۵ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: سیل به ۵۵ کیلومتر از راه‌ها و ۴۰ دستگاه پل در جاده‌های استان اصفهان خسارت وارد کرده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری با اعلام این خبر که سیل ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه به ۵۵ کیلومتر از راه‌ها و ۴۰ دستگاه پل در جاده‌های استان اصفهان خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: جاری شدن سیل اخیر در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان‌های کاشان، نطنز، اردستان، نائین، خور و بیابانک بوده که بیشترین میزان خسارت در شهرستان خور و بیابانک می‌باشد که ۲۲۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۴۲ دستگاه ماشین آلات در اکیپ‌های راهداری طبق پیش بینی‌های قبلی در محل حاضر و اقدامات لازم را به صورت واکنش سریع انجام دادند.

وی افزود: بیشتر خسارات ناشی از سیل در دو روز گذشته بیشتر به راه‌های شهرستان خور و بیابانک وارد شد و تلاش مستمر راهداران و ماشین آلات راهداری برای تردد این و روان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام پلیس راه استان اصفهان تا روز گذشته (سه شنبه ۱۴ اردیبهشت)، محور کنارگذر شرق اصفهان باند نطنز به اصفهان و از پل شیراز در مسیر شمال به جنوب در آزادراه سالارا تا اطلاع ثانوی به جهت تعمیرات مسدود است. محور بیاضه به خرامه در حوزه استحفاظی شهرستان خور به دلیل مشکلات راه‌ها در حوزه استان یزد فعلاً مسدود است.

سه راهی جندق به سمت معلمان و استان سمنان به دلیل آبگرفتگی و تخریب پل‌های مسیر در حوزه استان سمنان فعلاً مسدود است همچنین کمربندی روستای چاه ملک در حوزه شهرستان خور و بیابانک از محدوده سه راهی جندق تا خور به دلیل تخریب راه در اثر سیل مسدود است و از داخل روستا ترددها انجام می‌شود. بخش عمده‌ای از راه‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.

کد خبر 491317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.